Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja pod lupą

JAXA
Ciekawe Stare Miasto, ale poza tym niewiele atrakcji, trudno spędzić tu więcej niż weekend i nie ma po co wracać - tak widzą Lublin respondenci badań nad "Marką Lublin".

Wczoraj ratusz zaprezentował te wyniki. Wykonała je firma ARC Rynek i Opinia. Przeprowadzono je w marcu na grupie 914 osób. Dobre skojarzenia budziły m.in. kampanie reklamowe Lublina przeprowadzone w Warszawie w ub. roku. Badania kosztowały ratusz 50 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski