Jak pisze Dziennik Wschodni, pracownicy K&K Selekt przepytali telefonicznie 22 osoby z firm, które miały kontakt z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim. Chcieli się dowiedzieć m.in. o szybkość załatwiania spraw, jakość pracy i obsługi klientów oraz chęć pomocy. Na koniec pytali o ogólną ocenę działalności urzędu i jego delegatur (pozytywna lub negatywną). Badani oceniali działalność urzędników związaną z rynkiem pracy, migracją pracowników oraz zatrudnieniem cudzoziemców.
- Dziwią nas takie wyniki. W badaniach dotyczących jakości obsługi w Urzędzie z 2008 roku otrzymaliśmy ok. 75 proc. ocen pozytywnych. Na dodatek tamten sondaż został przeprowadzony na trzykrotnie większej grupie respondentów niż obecne badanie. A na podstawie analizy rejestru skarg, nie możemy stwierdzić, by w odniesieniu do urzędu były kierowane negatywne uwagi ze strony przedsiębiorców - stwierdza Rafał Przech z biura prasowego Urzędu Wojewódzkiego.
Zadzwoniliśmy do kilku firm, które starały się w urzędzie o zezwolenie na zatrudnienie cudzoziemców - pisze Dziennik Wschodni: - Obsługa była raczej sprawna nie mam większych zastrzeżeń - stwierdza Jerzy Janus, szef Janus-Trans z Opola.
- Poszło dość gładko, ale jak to u nas procedura swoje trwała. Niech będzie, dam im 3,5 w szkolnej skali - ocenia Henryk Prażmo, właściciel przedsiębiorstwa kamieniarskiego.
- Nie miałem na swojej drodze przyjemności spotkać takiego traktowania petenta - rzeczowo, zaskakująco szybko, przejrzyście, jednoznacznie i miło - tak swój kontakt z delegaturą urzędu w Białej Podlaskiej ocenia z kolei Robert Jastrzębski, współwłaściciel firmy transportowej Intertransport z Radzynia Podlaskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?