Do postępowania przetargowego zgłosiło się sześć firm z całego kraju. Najmniejszą kwotę, 70 839 288,07 zł brutto, zaproponowała firma BP Tour Sp. z o.o. z Lublina.
Pozostałe oferty wyglądają następująco: ITS A. Michalczewski z Radomia (81 181 458,00 zł brutto), PKS Zielona Góra (75 323 945,84 zł brutto), Autobusowe Konsorcjum Lubelskie (72 761 284,26 zł brutto), Konsorcjum Meteor i Irex-1 z Jaworzna (71 754 524,35 zł brutto) oraz Warbus z Warszawy (72 578 237,00 zł brutto).
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ma do wydania na ten cel ponad 75 milionów złotych. Umowa ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana na okres 8 lat. Nowy przewoźnik wyjedzie na ulice Lublina 1 lutego 2015 roku. Zaproponowane przegubowce muszą być wyprodukowane w tym roku i mieć na tapicerce siedzeń barwy miejskie.
- Ponadto wymagane są pojazdy w całości niskopodłogowe, klimatyzowane, wyposażone w monitoring i biletomaty. Muszą także posiadać dodatkowo elektroniczne zewnętrzne tablice kierunkowe i wewnętrzne tablice LCD przeznaczone do prezentowania informacji o trasie przejazdu danej linii oraz system zapowiedzi głosowej - wylicza Justyna Góźdź, rzeczniczka Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie. I dodaje: - Autobusy będą wyposażone w kasowniki dwufunkcyjne oraz moduł GPS.
Teraz komisja przetargowa będzie oceniać oferty.
Zwycięzca przetargu będzie w dzień powszedni obsługiwał linie nr: 9, 10, 17, 18 i 55, w wakacje linie nr: 8, 17, 18, 37 i 40.
W sobotę autobusy będą jeździć na trasie linii nr 10, a w niedzielę na 28. Natomiast w wakacyjne weekendy na liniach nr: 8, 25 i 37.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?