Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ruszyła kampania Smaki Lubelszczyzny. Zobacz spot (WIDEO)

Kamil Kudyba
materiały prasowe
Ruszyła kolejna edycja kampanii promocyjnej "Lubelskie - smakuj życie". "Twarzą" reklamującą nasz region jest cebularz.

- Przede wszystkim chcemy się skupić na tradycyjnych lubelskich smakach a cebularz jest najbardziej charakterystyczny i rozpoznawalny - tłumaczy Tomasz Zalewski z agencji marketingowej DonBrando, jednej z trzech odpowiedzialnych za realizację projektu.

Kampania potrwa do 14 grudnia i ma być niezwykle intensywna. W największych polskich miastach stanie ponad 700 billboardów z młodą dziewczyną zajadającą się cebularzem a specjalne spoty reklamowe zostaną wyemitowane w lokalnych stacjach radiowych i telewizyjnych. Smakom Lubelszczyzny poświęcony będzie również cykl programów porannych w TVN i TVP2. Do tego dochodzi promocja w Internecie oraz regionalnej prasie.

Czytaj nasz turystyczny serwis - Perły i Perełki Lubelszczyzny

- Chociaż główny nacisk położony jest na cebularze to promować będziemy wszystkie tradycyjne produkty pochodzące z naszego regionu takie jak gryczaki czy miody pitne. - dodaje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego.

Projekt wart jest 992 tys zł. i 85% pochodzi z funduszy unijnych.

Projekt realizują trzy firmy: lubelskie Vena Art i DonBrando oraz warszawski Outdoor.net. Zostały wybrane w konkursie.

Zobacz także:
Zobacz spot telewizyjny marki Lubelskie


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski