- Przede wszystkim chcemy się skupić na tradycyjnych lubelskich smakach a cebularz jest najbardziej charakterystyczny i rozpoznawalny - tłumaczy Tomasz Zalewski z agencji marketingowej DonBrando, jednej z trzech odpowiedzialnych za realizację projektu.
Kampania potrwa do 14 grudnia i ma być niezwykle intensywna. W największych polskich miastach stanie ponad 700 billboardów z młodą dziewczyną zajadającą się cebularzem a specjalne spoty reklamowe zostaną wyemitowane w lokalnych stacjach radiowych i telewizyjnych. Smakom Lubelszczyzny poświęcony będzie również cykl programów porannych w TVN i TVP2. Do tego dochodzi promocja w Internecie oraz regionalnej prasie.
Czytaj nasz turystyczny serwis - Perły i Perełki Lubelszczyzny
- Chociaż główny nacisk położony jest na cebularze to promować będziemy wszystkie tradycyjne produkty pochodzące z naszego regionu takie jak gryczaki czy miody pitne. - dodaje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego.
Projekt wart jest 992 tys zł. i 85% pochodzi z funduszy unijnych.
Projekt realizują trzy firmy: lubelskie Vena Art i DonBrando oraz warszawski Outdoor.net. Zostały wybrane w konkursie.
Zobacz także:
Zobacz spot telewizyjny marki Lubelskie
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?