Wokół tamtych rysunków gorąco było w zeszłym tygodniu. Obrazki, które miały w założeniu promować tolerancję, tak rozjuszyły kibiców Motoru, że ZTM wycofał się z ich druku.
Jednak pomysłodawca tamtej kampanii, Szymon Pietrasiewicz z Centrum Kultury, chce kontynuować akcję.
Na biletach lublinianie zobaczą więc ironiczne rysunki autorstwa Janka Kozy, współpracownika "Przekroju" i "Polityki". Dystrybucja tych biletów była za- planowana na przyszły rok, ale po zeszłotygodniowej aferze, wprowadzono je już teraz.
- W przypadku tych grafik nie mamy żadnych wątpliwości co do ich przekazu, który jest optymistyczny, o czym świadczą hasła towarzyszące rysunkom - mówi Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM Lublin. - Mamy nadzieję, że odbiór tej partii biletów będzie pozytywny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?