Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Stokrotka i POLOmarket zwierają szyki. Będą koordynować zakupy

Redakcja
Dwie ogólnopolskie sieci handlowe będą współpracować. Powołują Polskie Supermarkety Sp. z o.o. Udziałami nowej spółki podzielą się po połowie. W nowej spółce powstanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

Jakie to ma znaczenie dla klientów? Stokrotka tłumaczy, że dzięki Polskim Supermarketom będzie w stanie zaproponować im jeszcze lepszą ofertę asortymentową w korzystniejszej cenie regularnej oraz atrakcyjniejsze promocje.

Stokrotka jest częścią Grupy Kapitałowej Emperia, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a pierwszą placówkę detaliczną otworzyła dwa lata później w Łęcznej.
Dziś Stokrotka jest operatorem 260 supermarketów i markerów w całym kraju. Wspólnie z POLOmarketem mają 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld zł netto. - Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary – czytamy w informacji prasowej.

Obie firmy muszą jeszcze zabiegać o zgodę na porozumienie do UOKiK. Zapowiadają, że wystąpią o nią w najbliższych dniach.

 

PN

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski