Uwaga, awaria! Co zrobić, gdy z kranu nie leci woda?

Artykuł sponsorowany Zaktualizowano 
Zgłoszenie awarii sieci wodociągowej odbywa się poprzez kontakt z Pogotowiem Wodociągowo-Kanalizacyjnym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie. Aby skontaktować się z pogotowiem należy zadzwonić pod bezpłatny numer 994.

- Pracujemy 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - informuje Marek Malendowski, kierownik Pogotowia Wodociągowo-Kanalizacyjnego MPWIK Sp. z o.o. w Lublinie. - Zawsze spieszymy z pomocą, gwarantując, że każde zgłoszenie dotyczące awarii wodno-kanalizacyjnej zostanie przyjęte.

Na miejsce zostają skierowane służby techniczne MPWiK. Po zamknięciu dopływu wody oraz zabezpieczeniu miejsca robót, służby MPWiK przystępują do usuwania awarii. Mieszkańcy zostają poinformowani o planowanej przerwie w dostawie wody, zaś jako zastępcze źródło zaopatrzenia mieszkańców w wodę podstawiony jest beczkowóz.

O prowadzonych pracach poinformowane zostaje Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz lokalne media. Właściwa informacja umieszczana jest na stronie MPWiK .

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3