Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wirtualna „Holka” doradza klientom m.in. w Zamościu

Piotr Nowak
Wirtualna hostessa komunikuje się z klientami za pomocą głosu i ekranu dotykowego. „Holka”, bo tak zdrobniale holohostessę nazywają pracownicy, pojawiła się ostatnio w biurze obsługi klienta PGE Obrót w Zamościu.

Nosi reprezentacyjny strój służbowy i wygląda dokładnie tak samo, jak pracownicy biur obsługi klienta. Sześć holohostess, bo o nich mowa, jest na wyposażeniu PGE Obrót. Zostały zaprojektowane tak, aby stanowiły wsparcie i uzupełnienie dla innych obszarów działań firmy.

- Jako nowoczesna spółka stale inwestujemy w innowacyjne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na nowinki technologiczne, a holohostessa jest jednym z przykładów takiego podejścia do prezentacji produktów oraz komunikacji z klientem. Obecność holohostessy pozytywnie zaskakuje i budzi dużą ciekawość wśród naszych klientów - mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor w PGE Obrót.

Dzięki nowemu rozwiązaniu klient, w trakcie oczekiwania na obsługę, może poznać ofertę firmy. Od stycznia wirtualna postać służy do prezentowania oferty firmy m.in. w Zamościu. W lutym urządzenie dostępne będzie również w Białej Podlaskiej. W Lublinie “Holka” na razie nie jest planowana.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski