ZTM Lublin konsultuje się z mieszkańcami

Małgorzata Szlachetka
archiwum
Udostępnij:
Cykl spotkań, dotyczących zmian rozkładów jazdy miejskiej komunikacji, rozpoczął się w środę. Kolejne spotkanie jest planowane na piątek.

Zmiany, jakie Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie chce wprowadzić od września, całkowicie zmienią siatkę połączeń autobusowych i trolejbusowych w Lublinie.

- Chciałabym zgłosić prośbę o niezmienianie trasy linii nr 57. Od wielu lat jest to jedyny autobus łączący bezpośrednio dzielnicę Czuby z Kaliną (i nie tylko). Linia ta cieszy się wielką popularnością i ma wielu pasażerów. Czuby mają już linie 26 i 44, które jadą na Czechów i pętlę przy Paderewskiego. Nie zmieniajmy czegoś, co funkcjonuje dobrze - to jeden z maili, jakie dostaliśmy w tej sprawie od Czytelników.

W środę na temat zmian w miejskiej komunikacji mogli się wypowiedzieć mieszkańcy Wieniawy, Śródmieścia, Starego Miasta, Sławina, Sławinka oraz Szerokiego. Zorganizowano je w XXIII LO.

W piątek ZTM Lublin spotka się z mieszkańcami Tatar, Bronowic, Felina oraz Kośminka. Konsultacje odbędą się w stołówce SP nr 32 przy ul. Tetmajera 2. Początek o godzinie 18.

W dzielnicach: Abramowice, Zemborzyce, Wrotków, Dziesiąta, Za Cukrownią oraz Głusk o jesiennej rewolucji urzędnicy ZTM Lublin będą opowiadać w poniedziałek, 15 czerwca o godz. 18 w sali gimnastycznej VI LO przy ul.Mickiewicza 36.

Kolejna debata jest zaplanowana na środę, 17 czerwca. Mieszkańcy Czubów Północnych, Czubów Południowych, Węglina Południowego, Węglina Północnego, Konstantynowa oraz Rur spotkają się o godz. 18 w Biblio przy ul. Szaserów 13-15.

Ostatnie spotkanie odbędzie się 19 czerwca (piątek) o godz. 18 w ZS nr 5 przy ul. Elsnera 5. ZTM zaprasza na nie mieszkańców Czechowa Południowego, Czechowa Północnego i dzielnic Hajdów-Zadębie, Kalinowszczyzna oraz Ponikwoda.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 26

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kopaczka
jak sie wam nie podoba komunikacja miejska to se kupta samochody. A jak wam pszeszkadzajo korki, to przesiądzta sie na helikoptery. Wtedy PZL Świdnik bedzie miał co robić i nie padnie. Bo rzond musi zamówić u Francuzów. Bo tak ustalono.
100% racji
to powino starczyć , okna powinny byc przejrzyste bez syfu reklamowego
M
Maciek
Dla mnie poronionym pomyslem jest puszczanie 14 przez Narutowicza i pl. Wolnosci
100% racji
w innych miastach, nie tylko warszawie tramwaje głownych linii w ciagu dnia jezdza z czestotliwoscia 7-8 razy na godzine. w Lublinie maja jezdzic 4 razy na godzine. w 10-15 minut da rade isc an zczubów na lsm z buta, a południowego czechowa do centrum wiec po co czekac. ludzie dalej beda jezdzili samochodoami,a biedni rowerami albo z buta. moze emeryci i studenci jakos zapełnia ta kiepska komunikacje. potrzeba np. 5 linii które beda jezdziły co 5-6 minut, 10 linii np trojelbusowych co 10 minut a reszte linie autobusowe uzupełniajace raz na poł godziny na obrzezach maista- wtedy to moze to bedzie miaŁO SENS. PO CO MI kilkadziesiat linii kurusjacych najczesciej raz na 15 minut w soboty raz na 20-30... nic mi to nie daje.
d
driver bez pizzy
Zdejmijcie reklamy z okien. Co to za Bangladesz? Ch.. mnie obchodzą szkoły malowania paznokci i n-ta szkoła jazdy. Dla reklam są przeznaczone specjalne miejsca pod dachem.
N
Nafciarz
A po co Olejowi Napędowemu przystanek pod klatką?
P
Pizza Driver
ZTM to jedyna i słuszna droga a nie MPK. Przyjmij to do wiadomości.
Punkt 1 i 2 zgadzam się.
v
vrt
Częstotliwość i jeszcze raz częstotliwość. W Warszawie podrzędne autobusy częściej w niedziele wieczorem jeżdżą niż w Lublinie główne linie w godzinach szczytu, przez co pojęcie przesiadek w tym mieście praktycznie nie istnieje. O weekendzie to nawet szkoda pisać. Autobus raz na godzinę. To samo dotyczy się nocnych bo co za osioł wymyślił, żeby spotykały się na Litewskim? Jednej nocny na siebie poczekają innej nie, a ty człowieku czekaj następną godzinę na kolejny... Komunikacja przez te lata bardzo się zmieniła ale do sprawnego funkcjonowania jej jeszcze trochę brakuje...
J
Ja
Prosimy aby ze Sławina ( os.Botanik) były częstsze kursy 2 i 7.Teraz,nie dość,że jeżdżą "parami" to jeszcze gdy wypadnie jakiś kurs z powodu częstych awarii autobusów( na naszej trasie często dawane są rzęchy) to nie ma jak dojechać do miasta.
Współczuję mieszkańcom Borka gdzie dociera tylko autobus nr 2 a ten często ma awarie.
p
pasażer
Jak ZTM uruchomi komunikację na powietrzną raz że zlikwiduje to korki w mieście to pojazdy takie będą punktualnie .A tak na marginesie czy miasto nie miało przypadkiem takiego pomysłu parą lat temu wzorem jak mnie pamięć nie myli Rzeszowa?
x
xx
co ile by chciała?
j
ja
przecież to trasa priorytetowa, WIECZNE KORKI, wiecznie przeładowana - teraz jest co 10 min. i jest groza w szczycie, do tego ten maleńki trolejbusik.. na głębokiej nieraz się już nie da wsiąć , żeby na czuby dojechać.. GROZA!!
T
Traper
Byłbym za niezmienianiem "legendarnych" numeracji. Trolejbus "9" wygląda świetnie;-) dlaczego nie miałoby być i trolejbusowej wersji "28"? Pamiętam jeszcze czasy, kiedy przed moim balkonem pomykały trolejbusiki nr 22 i 24, potem - 52 i 54, i wreszcie - 152 i 154, po czym ten drugi znikł ze zmianą Krakowskiego na deptak. Teraz wraca z dostosowana trasą. Super. Zawsze jednak pewna analogia numeracji była. Czy naprawdę istotne jest segregowanie numeracji według typów pojazdów? Wydaje się, że ważniejsza może być praktyczność - rozpoznawalność przez pasażerów.
m
mms
8 w godzinach szczytu powinna jeździć częściej, bo przez korki na Nadbystrzyckiej i Narutowicza trudno zdążyć do pracy i szkoły, a nie ma się jak przesiąść jadąc do centrum bo i tak wszystko stoi, poza tym to jedyny autobus łączący Zemborzyce z centrum. W popołudniowym szczycie jeździ średnio co 40 min. to przesada. Przydałby się też dodatkowy ostatni kurs bo jak są jakieś ciekawe wydarzenia w mieście to nie ma czym wrócić.
z
za
olo mpk nie ma tu nic do powiedzenia a tylko ztm ztm ztm
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie