13 lutego 1998 roku w lubelskiej Fabryce Samochodów Ciężarowych zakończono produkcję samochodu żuk. Od 1959 roku wyprodukowano łącznie 587 818 jego egzemplarzy. Zobaczcie na archiwalnych zdjęciach, jak żuk prezentował się na polskich drogach w latach PRL.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
p
pamiętający
szkoda, że nie wdrażano więcej nowych modeli aut dostawczych, tak tłukli tego Żuka tyle lat, a szkoda bo można było wyprodukować znacznie lepsze o nowocześniejsze auta dostawcze, no ale to były takie dziwne czasy
G
Gość
Zastanawiam sie czy oni walczyli z komuną czy o swoje przyszłe bogactwo. Huty, stocznie, kopalnie, PGR-y, fabryki różnych branż albo zniszczone, albo rozkradzione, albo sprzedane za grosze. Tak wyglądały lata 90-te jak sie dorwali do władzy
g
gienek
o proszę jak solidaruchy z lat 80 przyczynili sie do rozpieprzenia tak dużego zakładu, nie mówiąc o innych też