Biedronka zbyt luksusowa dla klientów? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium?

TK
Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium?
Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium? arch. PPG
Biedronka to dla klientów sklep, który niesie ze sobą zbyt duży luksus? Jak pisze "Gazeta Wyborcza" Biedronka traci na popularności, ze względu na fakt, że swój wizerunek kreuje jak sklep premium. A klienci tęsknić mają za blaszakiem i towarem sprzedawanym z palet. Czy hasło, którym Biedronka przez lata się chwaliła, czyli "codziennie niskie ceny" odeszło już do lamusa?

Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus?

Biedronka stała się sklepem zbyt luksusowym dla swoich klientów? Jak wynika z raportu na który powołuje się "Gazeta Wyborcza" Biedronka nie jest już w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych sieci handlowych. W zestawieniu przygotowanym przez firmę doradczą OC&C Strategy Consultants uplasowała się na 18. pozycji.

Oznacza to, że Biedronka w ciągu roku spadła aż o dziewięć pozycji. Zdaniem "GW" jest to spowodowane:

  • zmianą wizerunkową sieci sklepów Biedronka,
  • podążaniem za klientami bardziej zamożnymi.

Sklepy premium Biedronka stają się miejscem, które szanują zasady ekologii, a także proponują minikawiarnie, czy dział z żywnością przygotowywaną na miejscu.

Wśród produktów na przykład pojawia się m. in.:

  • asortyment BIO,
  • lada z mięsem.

Wszystko to z muzyką w tle, która ma uprzyjemniać klientom zakupy.

Biedronka to już sklep premium? Klienci tęsknią za blaszakiem?

Czy nowa Biedronka to odejście od sloganu "codziennie niskie ceny"? Jak wynika z raportu ocena Biedronki w wielu aspektach poprawiła się, natomiast klienci, którzy liczą na tanie zakupy w blaszaku i asortyment z palet mogą czuć się rozczarowani.

Biedronka, chcąc spełnić ambicje zakupowe coraz zamożniejszych Polaków, zaczęła się oddalać od swojej podstawowej misji, jaką była obietnica „codziennie niskich cen. - wynika z raportu OC&C.

W rankingu sklepów przoduje Rossmann, na czwartym miejscu jest natomiast konkurencja Biedronki - sieć sklepów Lidl.

Ukraińcy rezygnują z pracy w Polsce.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3