Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka zbyt luksusowa dla klientów? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium?

TK
Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium?
Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus? Biedronka traci popularność, bo idzie w stronę sklepu premium? arch. PPG
Biedronka to dla klientów sklep, który niesie ze sobą zbyt duży luksus? Jak pisze "Gazeta Wyborcza" Biedronka traci na popularności, ze względu na fakt, że swój wizerunek kreuje jak sklep premium. A klienci tęsknić mają za blaszakiem i towarem sprzedawanym z palet. Czy hasło, którym Biedronka przez lata się chwaliła, czyli "codziennie niskie ceny" odeszło już do lamusa?

Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus?

Biedronka stała się sklepem zbyt luksusowym dla swoich klientów? Jak wynika z raportu na który powołuje się "Gazeta Wyborcza" Biedronka nie jest już w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych sieci handlowych. W zestawieniu przygotowanym przez firmę doradczą OC&C Strategy Consultants uplasowała się na 18. pozycji.

Oznacza to, że Biedronka w ciągu roku spadła aż o dziewięć pozycji. Zdaniem "GW" jest to spowodowane:

  • zmianą wizerunkową sieci sklepów Biedronka,
  • podążaniem za klientami bardziej zamożnymi.

Sklepy premium Biedronka stają się miejscem, które szanują zasady ekologii, a także proponują minikawiarnie, czy dział z żywnością przygotowywaną na miejscu.

Wśród produktów na przykład pojawia się m. in.:

  • asortyment BIO,
  • lada z mięsem.

Wszystko to z muzyką w tle, która ma uprzyjemniać klientom zakupy.

Biedronka to już sklep premium? Klienci tęsknią za blaszakiem?

Czy nowa Biedronka to odejście od sloganu "codziennie niskie ceny"? Jak wynika z raportu ocena Biedronki w wielu aspektach poprawiła się, natomiast klienci, którzy liczą na tanie zakupy w blaszaku i asortyment z palet mogą czuć się rozczarowani.

Biedronka, chcąc spełnić ambicje zakupowe coraz zamożniejszych Polaków, zaczęła się oddalać od swojej podstawowej misji, jaką była obietnica „codziennie niskich cen. - wynika z raportu OC&C.

W rankingu sklepów przoduje Rossmann, na czwartym miejscu jest natomiast konkurencja Biedronki - sieć sklepów Lidl.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski