MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Billboardy promujące otwarcie lotniska Lublin kosztowały ratusz 3 tys. zł

Artur Jurkowski
Billboardy promujące otwarcie lotniska Lublin kosztowały ratusz 3 tys. zł
Billboardy promujące otwarcie lotniska Lublin kosztowały ratusz 3 tys. zł Jacek Babicz
2964,3 zł wydał ratusz na kampanię billboardową związaną z otwarciem lotniska w Świdniku. Na plakatach znaleźli się Krzysztof Żuk, prezydent Lublina oraz Krzysztof Hetman, marszałek województwa. O koszty związane z kampanią reklamową pytał Michał Kabaciński, lubelski poseł z Ruchu Palikota.

- "Cieszą mnie" tak dobrze rozdysponowane środki z budżetu gminy, zwłaszcza po noworocznych podwyżkach opłat za wodę - ironizował Kabaciński.

Billboardy były eksponowane przez dwa tygodnie. - Budowa Portu Lotniczego była sfinansowana m.in. z podatków mieszkańców miasta i regionu. Ci zaś mają bezsprzeczne prawo do bezpośredniego zapoznania się ze współfinansowaną przez siebie inwestycją - wyjaśniał w piśmie do posła Stanisław Kalinowski, z-ca prezydenta Lublina.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski