Ideą konkursu jest wyróżnienie projektów, które nie tylko promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów – samorząd, lokalny biznes czy uczelnię. Jury podejmując decyzje wzięło pod uwagę takie kryteria, jak partnerstwo przy realizacji projektu, wpływ projektu na rozwój regionu, kreatywność i innowacyjność, sposoby realizacji celu, czy w końcu dobór efektywnych narzędzi i kanałów komunikacji
- Cieszymy się z tego zaszczytu, bo to dowód uznania profesjonalistów w zakresie marketingu miejsc nie tylko dla formuły i sposobu realizacji tego wyjątkowego wydarzenia, ale również dla naszego podejścia do wdrażania marki Lublin. Miasto Inspiracji – powiedziała Katarzyna Mieczkowska-Czerniak.
Tegoroczna edycja Carnavalu Sztuk-mistrzów odbędzie się w dniach 8-11 sierpnia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?