- Zależy nam na tym, by kierowcy mogli - w razie potrzeby - porozumieć się z obcojęzycznymi turystami. Przekazać informacje o trasie przejazdu, czy pomóc w zakupie biletu. Tym bardziej teraz, kiedy rozpoczyna się sezon turystyczny. Trzeba także pamiętać, że w Lublinie studiuje wielu cudzoziemców- wyjaśnia Weronika Opasiak, rzeczniczka MPK Lublin.
Wcześniej firma organizowała dla kierowców kursy z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Opłaciło się, ponieważ jeden z uczestników takiego kursu niedawno uratował życie pasażerowi. Mężczyzna zasłabł i konieczne była reanimacja.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?