Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Elektryczna" promocja regionu

Aleksandra Dunajska
Dyr. Piotr Franaszek przy jednym z billboardów.
Dyr. Piotr Franaszek przy jednym z billboardów. Fot. Kamil Krupa
Lewitujący na trawie mężczyzna pod rozświetlonym drzewem. Kobieta relaksująca się w wannie "przed tradycyjnym wiejskim domem". A także mężczyzna z kijem golfowym, który, jak się okazuje, wcale golfistą nie jest, tylko biznesmenem szukającym wypoczynku - tak wyglądają billboardy, które od 1 listopada oglądają mieszkańcy kilkunastu miast w Polsce. Rozpoczęła się kampania promocyjna Lubelszczyzny.

- Chcemy pokazać, że nasz region daje energię tym, którzy go odwiedzają, że tutaj można "naładować akumulatory" - tłumaczył Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji w Urzędzie Marszałkowskim. 245 billboardów z hasłem "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie" pojawi się m.in. w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Tak samo będą wyglądały reklamy w internecie oraz plakaty w pociągach na Mazowszu. Akcja potrwa miesiąc i będzie kosztowała 750 tys. zł. 85 proc. środków wyłoży UE.

Dlaczego kampania rusza dopiero w listopadzie, kiedy o wakacjach mało kto myśli? - Trochę trwało pozyskanie środków unijnych na ten cel. Ale obecnie mało regionów się reklamuje, więc nasza promocja będzie bardziej zauważalna. Wiosną powtórzymy te działania - wyjaśniał dyr. Franaszek.

Co o billboardach sądzą internauci? Na koniec wczorajszego dnia negatywnie o promocji wypowiedziało się 71 proc., najwięcej, że są niezrozumiałe (59 proc.). Pozytywne zdanie wyraziło 22 proc. Zapraszamy do dalszego głosowania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski