Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci jednego z największych banków w Polsce muszą się przygotować na spore utrudnienia. „To odpowiedź na potrzeby rozwojowe pracowników"

OPRAC.:
Redakcja Strefy Biznesu
Redakcja Strefy Biznesu
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Alior Bank wprowadza inicjatywę „Czwartki z Rozwojem”. Od kwietnia 2024 r., w każdy czwartek w godzinach 9-11, bankierzy i dyrektorzy oddziałów będą mieli czas na podnoszenie swoich kompetencji. Co oznacza, że w tym czasie placówki będą zamknięte dla klientów.

Spis treści

„Czwartki z Rozwojem” to odpowiedź Alior Banku na potrzeby zgłaszane przez naszych pracowników oraz związki zawodowe.
Według analiz Alior Banku, godziny poranne w środy i czwartki charakteryzują się mniejszą liczbą klientów. Tomasz Hołod / Polska Press

Czasowe zamknięcie placówek Alior Banku

Jak wyjaśniono w przesłanym komunikacie, wybór czwartkowego poranka na realizację programu nie był przypadkowy. Według analiz Alior Banku, godziny poranne w środy i czwartki charakteryzują się mniejszą liczbą klientów, a około 50 proc. z nich to osoby, które deklarują, że mogą odwiedzić placówki bankowe w późniejszym czasie.

– W trzecim i czwartym kwartale 2023 roku oddziały Alior Banku odwiedziło około 336 tys. klientów, co średnio przekłada się ok. 18 osób obsługiwanych w godzinach 9-11. Dodatkowo, ten dzień cechuje się niskim współczynnikiem urlopów, co sprzyja większej obecności bankierów w projekcie – przekazano.

Rozwój pracowników

„Czwartki z Rozwojem”, bo o nich mowa, mają stanowić odpowiedź Alior Banku „na potrzeby zgłaszane przez naszych pracowników oraz związki zawodowe w kwestii większej przestrzeni na rozwój dla bankierów". Spotkania mają zapewnić pracownikom oddziałów możliwość kontynuacji rozwoju zawodowego, a dyrektorom czas na pracę z zespołem.

– Zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju zawodowego jest ważnym elementem strategii działalności Banku. Wierzymy, że „Czwartki z Rozwojem” pozwolą lepiej dopasować nasze umiejętności do potrzeb i oczekiwań klientów, co przełoży się na wyższą jakość obsługi – komentuje cytowana w komunikacie Edyta Ołdak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Alior Banku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Klienci jednego z największych banków w Polsce muszą się przygotować na spore utrudnienia. „To odpowiedź na potrzeby rozwojowe pracowników" - Strefa Biznesu

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski