12 reklamówek nakręconych przez urząd marszałkowskich będzie można zobaczyć na antenach regionalnych kanałów TVP, w Polsacie TVP1. Dodatkowo spoty będą w internecie i w radiu Rmf Fm. - Według badan ma największą słuchalność - tłumaczył w poniedziałek Michał Mulawa, wicemarszałek województwa rozpoczynając kampanię #kieruneklubelskie.
Jej celem jest ściągnięcie na Lubelszczyznę turystów. Drugim jej zadaniem jest zachęcenie lublinian do zostania w wakacje w tym regionie. - Dlatego częścią kampanii będzie też promocja wewnętrzna z Radiu Lublin i radiu Free - dodał Mulawa.
Władzom województwa zależy na tym, żeby w kampanii nie skupiać się wyłącznie na turystycznych hitach regionu jak Kazimierz Dolny czy Nałęczów. W akcji mają być pokazane nieodkryte jeszcze powszechnie tereny jak Roztocze, okolice Łukowa czy parki narodowe albo Lasy Janowskie.
Przy kampanii urząd współpracuje z Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną.- Na swojej stronie pod spotami będziemy promować konkretny produkty. Będzie konkretna wycieczka z przedstawionymi atrakcjami w danym miejscu, noclegami. Turysta otrzyma gotowy produkt - mówił Paweł Wójcik, szef LROT.
Zasięg kampanii szacowany jest na 10 mln osób. Jej koszt to 850 tys. zł.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?