12 reklamówek nakręconych przez urząd marszałkowskich będzie można zobaczyć na antenach regionalnych kanałów TVP, w Polsacie TVP1. Dodatkowo spoty będą w internecie i w radiu Rmf Fm. - Według badan ma największą słuchalność - tłumaczył w poniedziałek Michał Mulawa, wicemarszałek województwa rozpoczynając kampanię #kieruneklubelskie.
Jej celem jest ściągnięcie na Lubelszczyznę turystów. Drugim jej zadaniem jest zachęcenie lublinian do zostania w wakacje w tym regionie. - Dlatego częścią kampanii będzie też promocja wewnętrzna z Radiu Lublin i radiu Free - dodał Mulawa.
Władzom województwa zależy na tym, żeby w kampanii nie skupiać się wyłącznie na turystycznych hitach regionu jak Kazimierz Dolny czy Nałęczów. W akcji mają być pokazane nieodkryte jeszcze powszechnie tereny jak Roztocze, okolice Łukowa czy parki narodowe albo Lasy Janowskie.
Przy kampanii urząd współpracuje z Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną.- Na swojej stronie pod spotami będziemy promować konkretny produkty. Będzie konkretna wycieczka z przedstawionymi atrakcjami w danym miejscu, noclegami. Turysta otrzyma gotowy produkt - mówił Paweł Wójcik, szef LROT.
Zasięg kampanii szacowany jest na 10 mln osób. Jej koszt to 850 tys. zł.
Gazeta Lubuska. Ewakuacja w Zielonej Górze. W garażu były bomby
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?