Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lublin dla turystów. Czy Sezon Lublin w nowej formule zachęcił do udziału w zabawie?

Artur Jurkowski
Artur Jurkowski
8 tys. karnetów i ponad 21 tys. naklejek wydali turystom i odwiedzającym partnerzy akcji „Sezon Lublin 2022”. Tegoroczna edycja miała formę zabawy z nagrodami.

– Pomimo zmiany formuły, tegoroczna edycja Sezonu Lublin cieszyła się dużą popularnością – ocenia Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, z-ca prezydenta Lublin.

Tegoroczna edycja Sezonu Lublin była już jedenastą. Trwała od 1 czerwca do 31 października. W tym czasie mieszkańcy i turyści mogli skorzystać z 65 propozycji spędzania wolnego czasu przygotowanych przez 51 partnerów akcji.

- Zasady akcji sformułowano tak, żeby kierowały turystów i mieszkańców do kolejnych partnerów, a w konsekwencji zachęcały do skorzystania z szerokiej, różnorodnej oferty. Dzięki temu wydano ponad 21 tys. naklejek. Biorąc pod uwagę, że średni wydatek uczestnika w celu pozyskania jednej naklejki to 20 zł, można założyć, że do podmiotów biorących udział w wydarzeniu wpłynęło łącznie ponad 420 tys. zł – wylicza Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki UM Lublin.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski