– Pomimo zmiany formuły, tegoroczna edycja Sezonu Lublin cieszyła się dużą popularnością – ocenia Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, z-ca prezydenta Lublin.
Tegoroczna edycja Sezonu Lublin była już jedenastą. Trwała od 1 czerwca do 31 października. W tym czasie mieszkańcy i turyści mogli skorzystać z 65 propozycji spędzania wolnego czasu przygotowanych przez 51 partnerów akcji.
- Zasady akcji sformułowano tak, żeby kierowały turystów i mieszkańców do kolejnych partnerów, a w konsekwencji zachęcały do skorzystania z szerokiej, różnorodnej oferty. Dzięki temu wydano ponad 21 tys. naklejek. Biorąc pod uwagę, że średni wydatek uczestnika w celu pozyskania jednej naklejki to 20 zł, można założyć, że do podmiotów biorących udział w wydarzeniu wpłynęło łącznie ponad 420 tys. zł – wylicza Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki UM Lublin.
- Puławski lekarz na 3. miejscu w The Voice of Poland. Konrad Baum
- Gdy słońce przedziera się przez chmury. Zimowe krajobrazy na polach Lubelszczyzny
- Gala XX-lecia Pracodawców Ziemi Lubelskiej
- Ostatnie pożegnanie Bogusława, ofiary eksplozji w Przewodowie
- Gala Hipokrates 2022. Poznaliśmy najlepszych medyków Lubelszczyzny
- Manifestacja Ukraińców na placu Litewskim. Zobacz zdjęcia
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?