Zakłady Mięsne Łuków całkowicie zmieniają swoją identyfikację wizualną. Wprowadzają nowe logo oraz hasło. W ten sposób zamierzają wzmocnić rozpoznawalności marki i czytelniej komunikować swoje wartości.
– Poprzez odświeżenie wizerunku marki chcemy również w większym stopniu niż dotychczas dotrzeć do młodych ludzi. Firma Łuków, obecna na rynku od ponad 40 lat, jest bardzo dobrze znana starszemu pokoleniu. Czas na to, by po produkty z Łukowa coraz chętniej sięgali młodsi, świadomi konsumenci, szukający dobrych, polskich produktów – mówi Justyna Niemczuk, dyrektor handlowy Zakładów Mięsnych Łuków.
Wraz z nową wizualizacją marki nowy wygląd otrzymają opakowania. Dzięki temu mają lepiej wyróżniać się na półkach sklepowych.
Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się od lutego, a cały proces zmiany potrwa kilkanaście miesięcy. Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja Optima Marketing Group.
Zakłady Mięsne Łuków są jedną z największych firm województwa lubelskiego. W 2015 r. przychody firmy przekroczyły 596 mln zł. Przy produkcji wędlin zatrudnionych jest około 2,1 tys. osób.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?