Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rosnąca popularność outletów bierze się stąd, że my Polacy mamy europejskie ciągotki

Andrzej Kondej, specjalista ds. marketingu i wizerunku firm, właściciel firmy SBK Marketing w Białymstoku
Chcemy żyć na poziomie krajów rozwiniętych, a możliwości zakupowe mamy kilka razy mniejsze.

To dotyczy zarówno rynku odzieżowego, jak i spożywczego.  I tu, i tu szukamy rzeczy markowych, ale w niższych cenach. Słowo outlet zawiera w sobie właśnie taki kod, który jednak wcale nie musi się przekładać na rzeczywistość, trzeba więc zawsze z głową podchodzić do takich ofert.
Istnienie outletów jest też sposobem branży odzieżowej, opartej na sezonowości,  na realizację zasady sprzątania – czyli tworzenia poprzez wyprzedaże miejsca na półkach sklepowych na nowe kolekcje. Dlatego prawie wszystkie markowe firmy  na świecie mają obecnie w ofercie towar do sprzedaży outletowej. I dlatego też mogą powstawać tak wielkie centra jak te, na które szykuje się obecnie Białystok.
 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Rosnąca popularność outletów bierze się stąd, że my Polacy mamy europejskie ciągotki - Kurier Poranny

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski