W kampanii wykorzystanych zostanie 40 citylightów, 600 plakatów i 1100 reklam na rączkach umieszczonych w autobusach komunikacji publicznej oraz 100 ekranów LCD w miejskich autobusach w Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Lublinie i Zamościu, a także w pociągach Przewozów Regionalnych. Informacje o konkursach pojawią się również w prasie. Kampania wystartowała 1 września i potrwa do końca listopada. Ma na celu zainteresowanie mieszkańców województwa pierwszymi konkursami w Regionalnym Programie Operacyjnym 2014-2020, w których będzie można otrzymać unijne dofinansowanie. Do rozdysponowania w ramach nowego RPO dla województwa lubelskiego jest 2,23 mld euro.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?