Zestawienie Millionaries Club, uznawane jest w branży alkoholowej za najbardziej prestiżowe. W pierwszej trzydziestce tegorocznego rankingu znalazło się aż pięć krajowych marek. Ich sprzedaż rośnie najszybciej na świecie.
Autorzy raportu Millionaries Club 2011 uznali, że najbardziej rozwojową marką wódki jest wytwarzana w Lublinie Stock Prestige. W ciągu roku sprzedaż tego trunku wzrosła o 400 proc. W Lublinie wódkę Prestige od dwóch lat produkuje firma Stock Polska. Swój produkt dostarcza do 15 krajów na całym świecie.
– Jesteśmy zachwyceni, że drugi rok z rzędu nasza marka wódki rozwija się najszybciej oraz, że cztery nasze wódki znalazły się w rankingu Millionaire – mówi Chris Heath, prezes grupy Stock Spiritus, do której należy Stock Polska. – Postawiliśmy na inwestycje i teraz zbieramy tego owoce, będziemy więc poszukiwać kolejnych nowatorskich sposobów, by zadowolić klientów z naszych kluczowych rynków.
Wysoka pozycja wódki Prestige to nie jedyny sukces Stock Polska. Produkowana przez firmę wódka 1906 zajęła siódme miejsce w zestawieniu. Jej sprzedaż wzrosła o ponad 22 proc. Wódka Czysta de Luxe znalazła się trzy miejsca niżej, z dynamiką sprzedaży na poziomie 18,7 proc. W ubiegłym roku sprzedano ponad 57 mln litrów tego trunku.
Dlatego w rankingu Millionaires Club, De Luxe okazała się siódmą najlepiej sprzedającą się wódką świata. Jest również liderem na krajowym rynku. W pierwszej trzydziestce rankingu najlepiej sprzedających się wódek znalazła się także Żołądkowa Gorzka.
W kategorii produktów lokalnych ogromny sukces odniosła marka Lubelska. Pod względem wzrostu sprzedaży wódki z tym logo znalazły się na drugim miejscu w świecie.
Strefa Biznesu: Co z ofertami pracy sezonowej? Jakie stawki?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?