- Liczyłam na większe obniżki cen - mówiła Kasia, studentka z Lublina, która przyszła z koleżanką na Noc Zakupów do Galerii Olimp. - Nie szukałam czegoś konkretnego. Liczyłam po prostu, że trafię na jakąś super okazję, ale trochę się zawiodłam. Kupiłam tylko szalik.
Szef marketingu Galerii przyznaje, że promocje były niższe niż w ubiegłym roku. - Nie mamy na to wpływu, to zależy od wewnętrznej strategii każdego ze sklepów - tłumaczy Tomasz Dębiec, dyrektor ds. marketingu i reklamy.
Sprzedawcy przyznają, że często w zwykły dzień możemy trafić na większe obniżki niż w czasie Nocy Zakupów. - Przez cały październik mieliśmy promocję minus 25 procent, a we wtorek w nocy obniżyliśmy ceny o 20 procent - mówi Iwona Żołnierczyk, zastępca kierownika w butiku Mohito. - Sprzedaliśmy około 300 sztuk ubrań. Największym powodzeniem cieszyły się karnawałowe T-shirty, kurtki puchowe, sweterki, szaliki, czapki i torebki.
Wtorkowa Noc Zakupów trwała trzy godziny. - Od godz. 21 do północy odwiedziło nas ponad 30 tys. osób. Przed galerią zaparkowało ponad 6 tys. aut - podsumowuje Tomasz Dębiec, dyrektor ds. marketingu i reklamy.
***
Przed nami kolejna Noc Zakupów - 19 listopada. Tym razem w Centrum Handlowym Plaza.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?