reklama

Tomasz Brzyski odsunięty od pierwszej drużyny trzecioligowego Motoru Lublin. Prezes: "Brakuje tzw. chemii"

PUKUSZaktualizowano 
motorlublin.eu
W sobotnim meczu Motoru Lublin w Ostrowcu Świętokrzyskim z KSZO, w ekipie gości zabrakło Tomasza Brzyskiego. Okazuje się, że doświadczony obrońca został odsunięty od pierwszej drużyny lubelskiego trzecioligowca.

Tomasz Brzyski został odsunięty od składu pierwszej drużyny do końca rundy jesiennej trwającego sezonu – mówi Paweł Majka, prezes żółto-biało-niebieskich.

– Nie było i nie ma tzw "chemii" między sztabem trenerskim, i Panem Brzyskim. Jedność drużyny jest dla nas jest najważniejsza.

Podległość w klubie piłkarskim jest znana dla wszystkich. Ostateczna decyzja zostanie podjęta po zakończenia rundy. Przed Motorem jeszcze dwa mecze i cel jest oczywisty – dodaje.

Czytaj także

37-letni Brzyski, mogący występować w obronie, jak i w pomocy, do Motoru trafił przed sezonem 2018/19. Były piłkarz m.in. ekstraklasowych Polonii Warszawa, czy Legii Warszawa, szybko wywalczył sobie miejsce w podstawowym składzie, będąc także kapitanem lublinian. W poprzednich rozgrywkach wystąpił w 31 spotkaniach, zdobywając w nich 9 bramek. W trwającej kampanii doświadczony zawodnik zagrał w 14 meczach o trzecioligowe punkty.

Do końca rundy jesiennej trwającej kampanii pozostała jedna seria spotkań. 16 listopada (sobota, godz. 17) żółto-biało-niebiescy zmierzą się u siebie z Hetmanem Zamość.

Nie oznacza to, że w tym roku piłkarze nie powalczą już o punkty. 23 listopada trzecioligowcy rozegrają awansem mecze z 1. kolejki rundy wiosennej. Tego dnia (godz. 14) lublinianie podejmą Stal Kraśnik, z którą w rudzie jesiennej przegrali 1:2.

Ale podopieczni Mirosława Hajdo jeszcze raz zaprezentują się swojej publiczności. 29 listopada (godz. 18) będą rywalizować w półfinale Totolotek Regionalnego Pucharu Polski na szczeblu Lubelskiego Związku Piłki Nożnej. Ich przeciwnikiem, będzie inny trzecioligowiec, Wisła Puławy.

Kibice na meczu Motor Lublin - Korona II Kielce. Zobacz zdjęcia

Peter Schmeichel z wizytą w Polsce

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 79

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

Chcesz zwalniać trenera więc rozumiem, że porównujemy osiągnięcia Hajdo i Brzyskiego jako trenerów. To, że Hajdo ma na koncie kilka awansów w ostatnich latach, a nie trenował faworytów, pokazuje jego warsztat. To, że Brzyski jak był piękny i młody to miał osiągnięcia sportowe teraz nie znaczy właściwie nic bo z rzeczy, które nas interesują teraz, przekłada się jedynie na doświadczenie zawodnika. Innymi słowy, jak chcesz sobie ułożyć płytki to patrzysz kto umie układać płytki (Hajdo), a w d... masz że ktoś jest/był niesamowitym stolarzem (Brzyski). Nie wiem, czy wystarczająco jasno to wyłożyłem.

Fakt, nie jesteś od szukania trenerów. Nie ulega wątpliwości, że się do tego nie nadajesz. Może jednak będziesz w stanie zrozumieć, że wybór w tym momencie jest słaby. Pozostali do wzięcia trenerzy, którzy się nie zaczepili nawet w Sieniawach czy Lewartach. Zmiana dla samej zmiany? Chodzi Wam o to, żeby było lepiej czy żeby się za wszelką cenę pozbyć Hajdy? Bo mam dziwne wrażenie, że to drugie.

Masz rację, trenera weryfikuje wynik. A wynik zaczyna się pojawiać. Po trudnych początkach wszystko zaczyna się pomału spinać, a po przerwie zimowej może być tylko lepiej. Wzmocni się kadrę, zwiększy się zgranie, terminarz też wydaje się dosyć łaskawy bo dużo trudnych meczów u siebie. A wy chcecie to zepsuć w imię Waszych interesów. Gołym okiem widać, że grupka ludzi na siłę uparła się żeby Hajdę wywalić. Ale Motor to nie tylko Wy. A jeśli tego nie zrozumiecie to jego miejsce będzie zawsze w III lidze. Chyba, że o to Wam chodzi.

Zajmijcie się lepiej tym, żeby te sędziowskie wały ukrócić. 4 nieprawidłowo nieuznane bramki w 4 meczach. Za to wątpliwy karny dla KSZO odgwizdany. Coś za dużo tych błędów w jedną stronę.

Transfery na władzach wymuście za dobrą kasę, a nie żeby w SpeedCarze Łaguta, Zagar i Michelsen po 10 klocków za punkt biegowy mieli, a Motor kasę z dotacji na stadion oddawał.

G
Gość

Kto ma lepsze osiągnięcia.? Hajdo czy Brzyski? W czym? W graniu w piłkę ? Oczywiście ,że Brzyski ale co to ma do rzeczy? Hajdo jest trenerem i szefem całego projektu awansu Motoru do 2 ligi. Jeśli zawodnik źle funkcjonuje i ma zły wpływ na jakość gry to go odsuwa trener.Widocznie były powody .Nie wierzę w brak chemii. Nie takie gwiazdy jak Brzyski były odsunięte od zespołów na całym świecie. Nie jesteśmy wewnątrz drużyny i nic nie wiemy. Może kiedyś fakty wyjdą na jaw. Kontrola zawodników nad tym co robią by grać lepiej dla zespołu i za to odpowiedzialny jest Hajdo. Nie Brzyski.

G
Gość
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

11 listopada, 16:37, Gość:

Chłopie z tego Twojego bełkotu nic nie można zrozumieć. Pisz krótsze posty bo i z polskim masz problem, przeskakujesz z tematu na temat uciekając od odpowiedzi. W sumie już Ci napisałem. Powtórzę więc, dalej wywieszaj płachtę bo tylko do tego się nadajesz no i podrzyj ryja na Arenie. Tylko tyle możesz

11 listopada, 17:38, Pogromca pazia trenera:

Chłopie jak masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego to sugeruję powrót do szkoły podstawowej.Ja uciekam od odpowiedzi, he he od których?przeczytaj raz jeszcze i sam zacznij odpowiadać na pytania zwłaszcza na te niewygodne i niepasujące do twoich tez.Ty niestety nie możesz nic, bo jesteś zwykłą pacynką, a o mnie się nie martw, daję rade, a płachtę to sobie powieś na czole najlepiej zimną to cię ostudzi z emocji.

11 listopada, 17:58, Gość:

Trzymaj płachtę jak kumaterka karze i nie becz jak pewnych rzeczy nie pojmujesz i słowa pisanego nie rozumiesz. Bez tych pacynek Motor padnie a Ty wracaj gdzie twoje miejsce. Popić rozcienczonego piwa, podrzeć ryja do pustych trybun i nawrzucać Hajdzie i Zarządowi.

11 listopada, 18:28, Pogromca pazia trenera:

Motor padnie? dobre sobie, po prostu wymieni ich prezydent na kogoś bardziej kompetentnego, bo jak widać rola jaką im powierzono ich przerasta.Hajdo jak będzie spełniał oczekiwania tzn. drużyna będzie pierwsza w tabeli będzie miał spokój, a zarząd w osobach P.Majki i P.Szymony niech się bierze do roboty, bo jak narazie efektów ich pracy brak, organizacyjnie klub leży i kwiczy, a oni żyją chyba w jakiejś iluzji że wszystko jest ok. Niech robią tak dalej to też doczekają się epitetów z trybun pod swoim adresem.Lubelscy kibice nie tolerują bylejakości

Kibic ucz się jak można po polsku i że zrozumieniem napisać. Co do zasady masz RACJĘ.

P
Pogromca pazia trenera
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

11 listopada, 16:37, Gość:

Chłopie z tego Twojego bełkotu nic nie można zrozumieć. Pisz krótsze posty bo i z polskim masz problem, przeskakujesz z tematu na temat uciekając od odpowiedzi. W sumie już Ci napisałem. Powtórzę więc, dalej wywieszaj płachtę bo tylko do tego się nadajesz no i podrzyj ryja na Arenie. Tylko tyle możesz

11 listopada, 17:38, Pogromca pazia trenera:

Chłopie jak masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego to sugeruję powrót do szkoły podstawowej.Ja uciekam od odpowiedzi, he he od których?przeczytaj raz jeszcze i sam zacznij odpowiadać na pytania zwłaszcza na te niewygodne i niepasujące do twoich tez.Ty niestety nie możesz nic, bo jesteś zwykłą pacynką, a o mnie się nie martw, daję rade, a płachtę to sobie powieś na czole najlepiej zimną to cię ostudzi z emocji.

11 listopada, 17:58, Gość:

Trzymaj płachtę jak kumaterka karze i nie becz jak pewnych rzeczy nie pojmujesz i słowa pisanego nie rozumiesz. Bez tych pacynek Motor padnie a Ty wracaj gdzie twoje miejsce. Popić rozcienczonego piwa, podrzeć ryja do pustych trybun i nawrzucać Hajdzie i Zarządowi.

Motor padnie? dobre sobie, po prostu wymieni ich prezydent na kogoś bardziej kompetentnego, bo jak widać rola jaką im powierzono ich przerasta.Hajdo jak będzie spełniał oczekiwania tzn. drużyna będzie pierwsza w tabeli będzie miał spokój, a zarząd w osobach P.Majki i P.Szymony niech się bierze do roboty, bo jak narazie efektów ich pracy brak, organizacyjnie klub leży i kwiczy, a oni żyją chyba w jakiejś iluzji że wszystko jest ok. Niech robią tak dalej to też doczekają się epitetów z trybun pod swoim adresem.Lubelscy kibice nie tolerują bylejakości

G
Gość
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

11 listopada, 16:37, Gość:

Chłopie z tego Twojego bełkotu nic nie można zrozumieć. Pisz krótsze posty bo i z polskim masz problem, przeskakujesz z tematu na temat uciekając od odpowiedzi. W sumie już Ci napisałem. Powtórzę więc, dalej wywieszaj płachtę bo tylko do tego się nadajesz no i podrzyj ryja na Arenie. Tylko tyle możesz

11 listopada, 17:38, Pogromca pazia trenera:

Chłopie jak masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego to sugeruję powrót do szkoły podstawowej.Ja uciekam od odpowiedzi, he he od których?przeczytaj raz jeszcze i sam zacznij odpowiadać na pytania zwłaszcza na te niewygodne i niepasujące do twoich tez.Ty niestety nie możesz nic, bo jesteś zwykłą pacynką, a o mnie się nie martw, daję rade, a płachtę to sobie powieś na czole najlepiej zimną to cię ostudzi z emocji.

Trzymaj płachtę jak kumaterka karze i nie becz jak pewnych rzeczy nie pojmujesz i słowa pisanego nie rozumiesz. Bez tych pacynek Motor padnie a Ty wracaj gdzie twoje miejsce. Popić rozcienczonego piwa, podrzeć ryja do pustych trybun i nawrzucać Hajdzie i Zarządowi.

P
Pogromca pazia trenera
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

11 listopada, 16:37, Gość:

Chłopie z tego Twojego bełkotu nic nie można zrozumieć. Pisz krótsze posty bo i z polskim masz problem, przeskakujesz z tematu na temat uciekając od odpowiedzi. W sumie już Ci napisałem. Powtórzę więc, dalej wywieszaj płachtę bo tylko do tego się nadajesz no i podrzyj ryja na Arenie. Tylko tyle możesz

Chłopie jak masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego to sugeruję powrót do szkoły podstawowej.Ja uciekam od odpowiedzi, he he od których?przeczytaj raz jeszcze i sam zacznij odpowiadać na pytania zwłaszcza na te niewygodne i niepasujące do twoich tez.Ty niestety nie możesz nic, bo jesteś zwykłą pacynką, a o mnie się nie martw, daję rade, a płachtę to sobie powieś na czole najlepiej zimną to cię ostudzi z emocji.

G
Gość
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

11 listopada, 16:16, Kibic:

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

Chłopie z tego Twojego bełkotu nic nie można zrozumieć. Pisz krótsze posty bo i z polskim masz problem, przeskakujesz z tematu na temat uciekając od odpowiedzi. W sumie już Ci napisałem. Powtórzę więc, dalej wywieszaj płachtę bo tylko do tego się nadajesz no i podrzyj ryja na Arenie. Tylko tyle możesz

K
Kibic
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

11 listopada, 16:06, Gość:

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

To kto ma większe osiągnięcia Brzyski czy Hajdo? Czemu uciekasz od odpowiedzi, bo nie po twojej myśli? Karnet może jeszcze napiszesz że kupiłeś? Ha ha.Ja nie jestem od wyszukiwania trenerów, od tego jest dyrektor sportowy, a jak go nie ma to zarząd, to że w Motorze jest nieudolny, to nie zwalnia ich z tej odpowiedzialności, podobnie jak z odpowiedzialności za pozyskiwanie sponsorów itd., narazie na wszystkich frontach wypadają blado i sportowo i finansowo i organizacyjnie. Więc zamiast klepać w klawiaturę w obronie trenera, do roboty.Trenera weryfikuje wynik, a nie wpisy w komentarzach, narazie jest taki że uzasadnia krytykę wobec niego i tyle, choćbyś nie wiem jak zaklinał Rzeczywistość.Wystarzcająco prosta odpowiedź?

G
Gość
11 listopada, 15:41, Gość:

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

To niech Cię zainteresuje. Chłop sezon w sezon osiągnął awans ponad stan. Cudze.. W części moje bo płacę podatki, mam karnet i kupuję gadźety klubowe. Jaki jest twój wkład: 10 złotych za bilet i darcie ryja na meczu? I kolejny raz pytam jaki wynalazek za Niego i to w środku sezonu? Proste pytanie

G
Gość

A jakie ma wyniki dotychczas? Jesteśmy na miejscu premiowanym awansem? A co mnie kibica Motoru interesuje co zrobił z Garbarnią, chyba tyle co Brzyski zrobił np:z Legią i co który więcej osiągnął?Tak dalej z Brzyskim, bo łatwo wydawać cudze pieniądze co? Jak tak się trenerowi nie podoba Brzyski to niech dołoży ze swojej pensji na jego kontrakt żeby go rozwiązać, niech weźmie odpowiedzialność za swoje decyzje, a jak ty go tak popierasz to mu się do tego dołóż, mędrcu

G
Gość
11 listopada, 7:45, Gość:

Dyskusja miała być o Brzyskim i jego przydatności w Motorze Lublin. Moim zdaniem budowanie zespołu w oparciu o byłych zawodników grających w 1 lidze jest nieporozumieniem. Motor ma zrobić awans .Co się stanie z nimi kiedy ten awans będzie? Czy będzie im się chciało jeździć po całej Polsce często na ławkę? Oczywiście potrzebny jest doświadczony ułożony zawodnik kiedy drużyna prowadzi grę ,wynik jest dobry i należy poszanować piłkę ale jeden nie trzech z całym szacunkiem "dziadków". Drużyna miała grac na TAK a nie jak w ostatnich latach gdzie na meczach nawet na Arenie Motor miał posiadanie niskie bo po prostu kopali piłkę do przodu. Problem w tym ,że Brzyski nigdy nie był zawodnikiem dojrzałym taktycznie. Chciałby ale nie był.Nie wiem czy w ostatnim czasie robił to specjalnie czy był kompletnie bez formy ale jego zagrania wołały o pomstę do nieba. Walił te diagonalne piłki chcąc się popisać nie wiem czym kiedy należało piłkę przytrzymać albo kiedy należało zagrać długą piłkę to na ogól wszystko szło w trybuny. Stałe fragmenty w wykonaniu kapitana KATASTROFA. Poza tym rzecz najważniejsza. Mentalność. On się nie nadawał do tej roli i nigdy kapitanem nie był w żadnym klubie. Elokwencja ,nienaganna postawa,,szacunek do kolegów ,umiejętność gaszenia pożarów w drużynie ,dobre stosunki ze sztabem szkoleniowym umiejętność wprowadzania młodych zawodników do zespołu i przykład profesjonalizmu w treningu takie cechy musi mieć kapitan. A nie bo jest stąd i gał w Legii. Bzdura. Pozwólmy pracować trenerowi Hajdzie bo naprawdę kiedy patrzyłem na grę Motoru w drugiej połowie w Ostrowcu wcześniej w Lublinie to, to jest to. Naprawdę szacunek to jest najlepiej grająca drużyna w lidze . Byle sędziowie się nie wygłupiali. Parę wzmocnień ,może powrotów ? i będzie 2 liga.

11 listopada, 11:23, Motorowiec:

Jak chcemy mieć w drużynie starszego zawodnika to idealne byłoby gdyby był z Lublina i Brzyski taki warunek spełnia, po zakończeniu kariery zawodniczek mógłby zostać w akademii piłkarskiej choćby w funkcji trenera bądź koordynatora(bo ten co jest obecnie tylko pozoruje pracę)Zadaniem dla trenera jest tak go dopasować do drużyny by było z tego jak najwięcej korzyści i jak widać R.Góralczyk to potrafił a M.Hajdo tego nie potrafi więc idzie po najmniejszej lini oporu, czyli go odsuwa, nie bacząc na to ile to klub będzie kosztować(to nie on za to płaci)Gra Motoru nie jest ani efektowna jak próbujesz nam tu wmawiać (w Ostrowcu kolejna genialna decyzja sztabu o grze bez nominalnego napastnika) ani efektywna tak jak była chociażby za R.Góralczyka czy M.Sasala,i na pewno nie jesteśmy najlepiej grającą drużyną w lidze, wbrew temu co próbuje wmawiać kibicom duet Hajdo

11 listopada, 12:05, Gość:

Przeczytaj swój wpis na spokojnie. Jesteś kibicem Motoru czy Brzyskiego? Od kiedy to jeden zawodnik jest ważniejszy od klubu czy jego historii. Co takiego osiągnął ten piłkarz w Motorze że go tak bronisz,? Graliśmy w PP na szczeblu krajowym z Tomaszem Brzyskim czy raczej co sezon w 4 litery?

11 listopada, 14:28, Kibic:

Brzyski jest zawodnikiem Motoru od zeszłego sezonu w którym miał bardzo dobre liczby, chyba nie zaprzeczysz? Uważam że o umiejętnościach trenera świadczy to jak takiego "trudnego w obsłudze" zawodnika wykorzystać dla dobra drużyny.A ty jesteś kibicem trenera Hajdy czy Motoru? Od kiedy to jeden trener który poza tym nic jeszcze z Motorem nie osiągnął jest ważniejszy od klubu czy jego historii?

Ile Hajdo trenuje Motor?Ma szanse na awans. Co zrobił z Garbarnią? Kogo chcesz w zamian? Bożyka? Tak samo będziecie go wyzywać po kilku przegranych meczach..Napisz konkretnie kogo bo płachtę najlepiej wywiesić tylko co dalej.. A ty dalej z Brzyskim. Umów się z nim na piwo i popłaczcie sobie w mankiet

K
Kibic
11 listopada, 7:45, Gość:

Dyskusja miała być o Brzyskim i jego przydatności w Motorze Lublin. Moim zdaniem budowanie zespołu w oparciu o byłych zawodników grających w 1 lidze jest nieporozumieniem. Motor ma zrobić awans .Co się stanie z nimi kiedy ten awans będzie? Czy będzie im się chciało jeździć po całej Polsce często na ławkę? Oczywiście potrzebny jest doświadczony ułożony zawodnik kiedy drużyna prowadzi grę ,wynik jest dobry i należy poszanować piłkę ale jeden nie trzech z całym szacunkiem "dziadków". Drużyna miała grac na TAK a nie jak w ostatnich latach gdzie na meczach nawet na Arenie Motor miał posiadanie niskie bo po prostu kopali piłkę do przodu. Problem w tym ,że Brzyski nigdy nie był zawodnikiem dojrzałym taktycznie. Chciałby ale nie był.Nie wiem czy w ostatnim czasie robił to specjalnie czy był kompletnie bez formy ale jego zagrania wołały o pomstę do nieba. Walił te diagonalne piłki chcąc się popisać nie wiem czym kiedy należało piłkę przytrzymać albo kiedy należało zagrać długą piłkę to na ogól wszystko szło w trybuny. Stałe fragmenty w wykonaniu kapitana KATASTROFA. Poza tym rzecz najważniejsza. Mentalność. On się nie nadawał do tej roli i nigdy kapitanem nie był w żadnym klubie. Elokwencja ,nienaganna postawa,,szacunek do kolegów ,umiejętność gaszenia pożarów w drużynie ,dobre stosunki ze sztabem szkoleniowym umiejętność wprowadzania młodych zawodników do zespołu i przykład profesjonalizmu w treningu takie cechy musi mieć kapitan. A nie bo jest stąd i gał w Legii. Bzdura. Pozwólmy pracować trenerowi Hajdzie bo naprawdę kiedy patrzyłem na grę Motoru w drugiej połowie w Ostrowcu wcześniej w Lublinie to, to jest to. Naprawdę szacunek to jest najlepiej grająca drużyna w lidze . Byle sędziowie się nie wygłupiali. Parę wzmocnień ,może powrotów ? i będzie 2 liga.

11 listopada, 11:23, Motorowiec:

Jak chcemy mieć w drużynie starszego zawodnika to idealne byłoby gdyby był z Lublina i Brzyski taki warunek spełnia, po zakończeniu kariery zawodniczek mógłby zostać w akademii piłkarskiej choćby w funkcji trenera bądź koordynatora(bo ten co jest obecnie tylko pozoruje pracę)Zadaniem dla trenera jest tak go dopasować do drużyny by było z tego jak najwięcej korzyści i jak widać R.Góralczyk to potrafił a M.Hajdo tego nie potrafi więc idzie po najmniejszej lini oporu, czyli go odsuwa, nie bacząc na to ile to klub będzie kosztować(to nie on za to płaci)Gra Motoru nie jest ani efektowna jak próbujesz nam tu wmawiać (w Ostrowcu kolejna genialna decyzja sztabu o grze bez nominalnego napastnika) ani efektywna tak jak była chociażby za R.Góralczyka czy M.Sasala,i na pewno nie jesteśmy najlepiej grającą drużyną w lidze, wbrew temu co próbuje wmawiać kibicom duet Hajdo

11 listopada, 12:05, Gość:

Przeczytaj swój wpis na spokojnie. Jesteś kibicem Motoru czy Brzyskiego? Od kiedy to jeden zawodnik jest ważniejszy od klubu czy jego historii. Co takiego osiągnął ten piłkarz w Motorze że go tak bronisz,? Graliśmy w PP na szczeblu krajowym z Tomaszem Brzyskim czy raczej co sezon w 4 litery?

Brzyski jest zawodnikiem Motoru od zeszłego sezonu w którym miał bardzo dobre liczby, chyba nie zaprzeczysz? Uważam że o umiejętnościach trenera świadczy to jak takiego "trudnego w obsłudze" zawodnika wykorzystać dla dobra drużyny.A ty jesteś kibicem trenera Hajdy czy Motoru? Od kiedy to jeden trener który poza tym nic jeszcze z Motorem nie osiągnął jest ważniejszy od klubu czy jego historii?

G
Gość
11 listopada, 7:45, Gość:

Dyskusja miała być o Brzyskim i jego przydatności w Motorze Lublin. Moim zdaniem budowanie zespołu w oparciu o byłych zawodników grających w 1 lidze jest nieporozumieniem. Motor ma zrobić awans .Co się stanie z nimi kiedy ten awans będzie? Czy będzie im się chciało jeździć po całej Polsce często na ławkę? Oczywiście potrzebny jest doświadczony ułożony zawodnik kiedy drużyna prowadzi grę ,wynik jest dobry i należy poszanować piłkę ale jeden nie trzech z całym szacunkiem "dziadków". Drużyna miała grac na TAK a nie jak w ostatnich latach gdzie na meczach nawet na Arenie Motor miał posiadanie niskie bo po prostu kopali piłkę do przodu. Problem w tym ,że Brzyski nigdy nie był zawodnikiem dojrzałym taktycznie. Chciałby ale nie był.Nie wiem czy w ostatnim czasie robił to specjalnie czy był kompletnie bez formy ale jego zagrania wołały o pomstę do nieba. Walił te diagonalne piłki chcąc się popisać nie wiem czym kiedy należało piłkę przytrzymać albo kiedy należało zagrać długą piłkę to na ogól wszystko szło w trybuny. Stałe fragmenty w wykonaniu kapitana KATASTROFA. Poza tym rzecz najważniejsza. Mentalność. On się nie nadawał do tej roli i nigdy kapitanem nie był w żadnym klubie. Elokwencja ,nienaganna postawa,,szacunek do kolegów ,umiejętność gaszenia pożarów w drużynie ,dobre stosunki ze sztabem szkoleniowym umiejętność wprowadzania młodych zawodników do zespołu i przykład profesjonalizmu w treningu takie cechy musi mieć kapitan. A nie bo jest stąd i gał w Legii. Bzdura. Pozwólmy pracować trenerowi Hajdzie bo naprawdę kiedy patrzyłem na grę Motoru w drugiej połowie w Ostrowcu wcześniej w Lublinie to, to jest to. Naprawdę szacunek to jest najlepiej grająca drużyna w lidze . Byle sędziowie się nie wygłupiali. Parę wzmocnień ,może powrotów ? i będzie 2 liga.

11 listopada, 11:23, Motorowiec:

Jak chcemy mieć w drużynie starszego zawodnika to idealne byłoby gdyby był z Lublina i Brzyski taki warunek spełnia, po zakończeniu kariery zawodniczek mógłby zostać w akademii piłkarskiej choćby w funkcji trenera bądź koordynatora(bo ten co jest obecnie tylko pozoruje pracę)Zadaniem dla trenera jest tak go dopasować do drużyny by było z tego jak najwięcej korzyści i jak widać R.Góralczyk to potrafił a M.Hajdo tego nie potrafi więc idzie po najmniejszej lini oporu, czyli go odsuwa, nie bacząc na to ile to klub będzie kosztować(to nie on za to płaci)Gra Motoru nie jest ani efektowna jak próbujesz nam tu wmawiać (w Ostrowcu kolejna genialna decyzja sztabu o grze bez nominalnego napastnika) ani efektywna tak jak była chociażby za R.Góralczyka czy M.Sasala,i na pewno nie jesteśmy najlepiej grającą drużyną w lidze, wbrew temu co próbuje wmawiać kibicom duet Hajdo

Przeczytaj swój wpis na spokojnie. Jesteś kibicem Motoru czy Brzyskiego? Od kiedy to jeden zawodnik jest ważniejszy od klubu czy jego historii. Co takiego osiągnął ten piłkarz w Motorze że go tak bronisz,? Graliśmy w PP na szczeblu krajowym z Tomaszem Brzyskim czy raczej co sezon w 4 litery?

K
Kibol
11 listopada, 7:45, Gość:

Dyskusja miała być o Brzyskim i jego przydatności w Motorze Lublin. Moim zdaniem budowanie zespołu w oparciu o byłych zawodników grających w 1 lidze jest nieporozumieniem. Motor ma zrobić awans .Co się stanie z nimi kiedy ten awans będzie? Czy będzie im się chciało jeździć po całej Polsce często na ławkę? Oczywiście potrzebny jest doświadczony ułożony zawodnik kiedy drużyna prowadzi grę ,wynik jest dobry i należy poszanować piłkę ale jeden nie trzech z całym szacunkiem "dziadków". Drużyna miała grac na TAK a nie jak w ostatnich latach gdzie na meczach nawet na Arenie Motor miał posiadanie niskie bo po prostu kopali piłkę do przodu. Problem w tym ,że Brzyski nigdy nie był zawodnikiem dojrzałym taktycznie. Chciałby ale nie był.Nie wiem czy w ostatnim czasie robił to specjalnie czy był kompletnie bez formy ale jego zagrania wołały o pomstę do nieba. Walił te diagonalne piłki chcąc się popisać nie wiem czym kiedy należało piłkę przytrzymać albo kiedy należało zagrać długą piłkę to na ogól wszystko szło w trybuny. Stałe fragmenty w wykonaniu kapitana KATASTROFA. Poza tym rzecz najważniejsza. Mentalność. On się nie nadawał do tej roli i nigdy kapitanem nie był w żadnym klubie. Elokwencja ,nienaganna postawa,,szacunek do kolegów ,umiejętność gaszenia pożarów w drużynie ,dobre stosunki ze sztabem szkoleniowym umiejętność wprowadzania młodych zawodników do zespołu i przykład profesjonalizmu w treningu takie cechy musi mieć kapitan. A nie bo jest stąd i gał w Legii. Bzdura. Pozwólmy pracować trenerowi Hajdzie bo naprawdę kiedy patrzyłem na grę Motoru w drugiej połowie w Ostrowcu wcześniej w Lublinie to, to jest to. Naprawdę szacunek to jest najlepiej grająca drużyna w lidze . Byle sędziowie się nie wygłupiali. Parę wzmocnień ,może powrotów ? i będzie 2 liga.

Jeżeli to mają być takie "wzmocnienia" jak Hajdo z Jasikiem zrobili w lecie np:Grodzicki, Kajpust czy Rymek to już się ich obawiam

M
Motorowiec
11 listopada, 7:45, Gość:

Dyskusja miała być o Brzyskim i jego przydatności w Motorze Lublin. Moim zdaniem budowanie zespołu w oparciu o byłych zawodników grających w 1 lidze jest nieporozumieniem. Motor ma zrobić awans .Co się stanie z nimi kiedy ten awans będzie? Czy będzie im się chciało jeździć po całej Polsce często na ławkę? Oczywiście potrzebny jest doświadczony ułożony zawodnik kiedy drużyna prowadzi grę ,wynik jest dobry i należy poszanować piłkę ale jeden nie trzech z całym szacunkiem "dziadków". Drużyna miała grac na TAK a nie jak w ostatnich latach gdzie na meczach nawet na Arenie Motor miał posiadanie niskie bo po prostu kopali piłkę do przodu. Problem w tym ,że Brzyski nigdy nie był zawodnikiem dojrzałym taktycznie. Chciałby ale nie był.Nie wiem czy w ostatnim czasie robił to specjalnie czy był kompletnie bez formy ale jego zagrania wołały o pomstę do nieba. Walił te diagonalne piłki chcąc się popisać nie wiem czym kiedy należało piłkę przytrzymać albo kiedy należało zagrać długą piłkę to na ogól wszystko szło w trybuny. Stałe fragmenty w wykonaniu kapitana KATASTROFA. Poza tym rzecz najważniejsza. Mentalność. On się nie nadawał do tej roli i nigdy kapitanem nie był w żadnym klubie. Elokwencja ,nienaganna postawa,,szacunek do kolegów ,umiejętność gaszenia pożarów w drużynie ,dobre stosunki ze sztabem szkoleniowym umiejętność wprowadzania młodych zawodników do zespołu i przykład profesjonalizmu w treningu takie cechy musi mieć kapitan. A nie bo jest stąd i gał w Legii. Bzdura. Pozwólmy pracować trenerowi Hajdzie bo naprawdę kiedy patrzyłem na grę Motoru w drugiej połowie w Ostrowcu wcześniej w Lublinie to, to jest to. Naprawdę szacunek to jest najlepiej grająca drużyna w lidze . Byle sędziowie się nie wygłupiali. Parę wzmocnień ,może powrotów ? i będzie 2 liga.

Jak chcemy mieć w drużynie starszego zawodnika to idealne byłoby gdyby był z Lublina i Brzyski taki warunek spełnia, po zakończeniu kariery zawodniczek mógłby zostać w akademii piłkarskiej choćby w funkcji trenera bądź koordynatora(bo ten co jest obecnie tylko pozoruje pracę)Zadaniem dla trenera jest tak go dopasować do drużyny by było z tego jak najwięcej korzyści i jak widać R.Góralczyk to potrafił a M.Hajdo tego nie potrafi więc idzie po najmniejszej lini oporu, czyli go odsuwa, nie bacząc na to ile to klub będzie kosztować(to nie on za to płaci)Gra Motoru nie jest ani efektowna jak próbujesz nam tu wmawiać (w Ostrowcu kolejna genialna decyzja sztabu o grze bez nominalnego napastnika) ani efektywna tak jak była chociażby za R.Góralczyka czy M.Sasala,i na pewno nie jesteśmy najlepiej grającą drużyną w lidze, wbrew temu co próbuje wmawiać kibicom duet Hajdo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3