W Brodach Dużych wykoleił się pociąg towarowy ZDJĘCIA

JN
Straż Pożarna Zamość
W poniedziałek po godzinie 7:00 w miejscowości Brody Duże w pow. zamojskim wykoleiły się trzy ostatnie wagony pociągu towarowego. Nikomu nic się nie stało.

Pociąg jechał ze stacji Brody Duże do Zakładów Tłuszczowych w Bodaczowie. Wykoleiły się trzy z 14 wagonów. Na razie nie są znane przyczyny zdarzenia. Maszynista był trzeźwy.

Droga Szczebrzeszyn - Brody Duże przez kilka godzin była zablokowana. Policjanci kierowali kierowców na objazdy. W chwili obecnej ruch został już przywrócony, ale kierujący mogą napotkać jeszcze przemijające utrudnienia


Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
wajchowy
Droga Szczebrzeszyn - Brody Duże przez kilka godzin była zablokowana. Policjanci kierowali kierowców na objazdy.
Czyżby tamtejsi kierowcy jeżdżą po torach (TIRy na tory) i udają drezyny
w
wąskotorowy
Nikt nie poszedł po rozum do głowy po ostatniej katastrofie.A jak wiadomo polska kolej jest najbardziej niebezpieczna w całej Europie....A może i na świecie.Ot do czego doprowadzili kolejowi pseudozwiązkowcy.Rozdrobnili kolej,natworzyli mnóstwo spółeczek i tym samym dyrektorskich stanowisk....
Działaczem kolejowych związków zawodowych stawał się przeważnie nierób lub osobnik nie znający się na swojej pracy.....Efekty tego mamy
p
polak mały
Najnowsze informacje są takie, że na 19 tys. km wszystkich linii PKP PLK na 6,5 tys. km torów są podkłady drewniane ponad 20 letnie, na granicy śmierci technicznej, prędkość średnia systematycznie spada i ta z lat 70' XXw. jest już nieosiągalna odpływ podróżnych również systematycznie rośnie. Kolejarze wykorzystali zaledwie 1% (!) przyznanych na kolej środków UE, coś z tym Polskim Państwem jest nie tak, gdy jeszcze 30 lat temu PKP potrafiły przewieść 1 MILIARD pasażerów, a obecnie...1/6. Podróżni i towary przeniesiono na drogi, które też są w opłakanym stanie, rozjeżdżane przez TIRy. O kilku tysiącach "sprywatyzowanej" śmierci na drogach i dziesiątkach tysięcy inwalidów rocznie już nie wspominam.
e
emeryt PKP
Można do tego dadać że prezesem jest były działacz solidarnościowy, który był jednym z tych którzy dążyli "do zaorania" tej linii.
m
molotov
Krótkie info dla osób, które chciałyby przy tej okazji naskoczyć na PKP Cargo: linia (bocznica) nie jest i nie była własnością PKP, lokomotywa nie jest własnością PKP, maszynista nie jest pracownikiem PKP. Fotka tutaj: rail.phototrans.eu/14,36035,0.html Także państwo polskie, prezydent, premier etc. nie ponoszą odpowiedzialności za majątek prywatnego przedsiębiorstwa.
w
way
radio erewań precyzuje te nieścisłą wiadomość: nie w brodach dużych a w brodach małych, nie pociąg , a samolot, nie wykoleił się, a przeleciał !! wszystko pozostałe jest ok !
e
eglofam
jw
o
obywatel
Stan kolei odpowiada stanowi w jakim znajduje się Państwo Polskie. Nikt nie odpowiada za nic, układy, fikcyjne stanowiska i piękny PR. W ciągu ostatnich kilku lat lawinowo wzrasta liczba incydentów oraz wypadków związanych ze stanem infrastruktury, to samo dotyczy niestety lotnictwa.
d
danielsss
ale i tak zróbmy żałobę narodową, o tak będzie kolejna sensacja!
Dodaj ogłoszenie