- Wbrew krytycznym głosom chciałbym podkreślić, że w moim odczuciu reklama Klubu Czekolada w tym miejscu, zarówno w swojej formie, jak i treści, nie naruszała ładu i estetyki śródmieścia Lublina. Jej kreacja była przemyślana i profesjonalnie przygotowana, komponując się z otoczeniem - napisał w wydanym oświadczeniu Tomasz Kalinowski z grupy kapitałowej spółki Wodrol.
Zaznaczył także, że wychodzi "naprzeciw oczekiwaniom opinii publicznej oraz miejskiego konserwatora zabytków". Firma deklaruje, że forma kolejnej reklamy klubu będzie konsultowana z konserwatorem zabytków.
Walka z chaosem reklamowym trwa od dawna. Obecnie w biurze miejskiego konserwatora zabytków Huberta Mącika jest około 20 postępowań dotyczących nielegalnych reklam. Właściciel zakwestionowanej reklamy ma prawo odwołać się od decyzji konserwatora do ministerstwa kultury.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?