W ostatni piątek miasto wprowadziło bezpłatne przejazdy komunikacją miejską. W ten sposób magistrat chciał zachęcić kierowców aby pozostawili swoje samochody w domu i korzystali z transportu zbiorowego. Chociaż kasowniki powinny być w autobusach zablokowane, to w przypadku nowych pojazdów włączały się przy każdym otwarciu drzwi. W rezultacie niektórzy pasażerowie, nie wiedząc o jednodniowym gratisie kasowali bilety. Teraz ZTM chce je wymienić na nowe.
- Pasażerowie, którzy 3 grudnia w godzinach 5:00-23:00 skasowali bilety jednorazowe lub czasowe (24-godzinne) w formie papierowej mogą je wymienić na nowe - poinformowała Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM. - Wymiany można dokonać w ciągu 10 dni roboczych, tj. od 10 grudnia do 23 grudnia.
Bilety można wymienić w:
Punkcie Obsługi Klienta, al. Kraśnicka 25
POK, ul. Grygowej 56
POK, ul. Bajkowskiego 1
POK, ul. Paderewskiego (pętla nawrotowa)
POK, pl. Dworcowy (pętla nawrotowa)
ZTM podkreśla, że wymianie będą podlegać tylko i wyłącznie bilety niezniszczone, z prawidłowo wybitym nadrukiem kasowania.
Z kolei pasażerowie, którzy 3 grudnia kupili bilety za pośrednictwem telefonów komórkowych w systemie mPay lub moBILET mogą otrzymać w zamian bilet w formie papierowej. Muszą się jednak do 23 grudnia pofatygować do Biura Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. 2, w godz. 7:30 - 16:45).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?