Koszt inwestycji jest szacowany na milion złotych. - Najkrótsze połączenie do przystanku kolejowego Lublin Zachodni prowadzi właśnie od ul. Granitowej – wyjaśnia Zbigniew Ławniczak, radny miejski PiS.
Przystanek kolejowy Lublin Zachodni powstał w ramach trwającej jeszcze wielkiej modernizacji linii kolejowej numer 7 łączącej Lublin z Warszawą. Wybudowano go w szczerym polu. W grudniu 2019 r. zaczęły na nim się zatrzymywać składy osobowe, a od połowy marca tego roku pociągi dalekobieżne.
150 metrów – o tyle trzeba przedłużyć ul. Granitową aby połączyć ją z drogą, którą wykonali kolejarze. To 150 metrów wstydu dla lubelskiego ratusza – wytyka Tomasz Gontarz z Ministerstwa Infrastruktury, które pomogło mieszkańcom stworzyć projekt do budżetu obywatelskiego.
Granitowa ma dwie jezdnie. Czy przedłużenie planowane jest w takim samym standardzie? – Tak – zapewnia Gontarz.
Głosowanie mieszkańców nad budżetem obywatelskim odbędzie się na przełomie września i października. Zwycięskie projekty będą realizowane w 2021 r.
- Wysyp grzybów w Lubelskiem. Oto zdjęcia Czytelników
- TOP 20 najpopularniejszych lubelskich ortopedów wg pacjentów
- Do trzech razy sztuka. Park wodny Avia otwarty! Sprawdź ceny
- Tak się odpoczywa w Okunince! Tłumy nad Jeziorem Białym
- Kibice dobrze się bawili na meczu żużlowców. Zobacz zdjęcia
- Haracze, strzelaniny, bomby. Kiedy gangi opanowały Lublin
iPolitycznie - Dominik Tarczyński - skrót 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?