Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Hej mamo, wpadł mi telefon do ubikacji". Seniorka chciała pomóc "córce" i straciła 11 tys. złotych

Aleksandra Szymczak
Aleksandra Szymczak
Oszustowi udało się wyłudzić w dwa przelewy na blisko 11 000 złotych. Dopiero gdy, zażądał trzeciego seniorka postanowiła zweryfikować, czy faktycznie pisze do niej jej córka.

Do Komendy Powiatowej Policji we Włodawie zgłosiła się 70-letnia mieszkanka naszego powiatu, która padła ofiarą oszustów internetowych.

– Na jednym z komunikatorów otrzymała wiadomość z obcego numeru telefonu. Rozmówca przekonywał kobietę, że jest jej córką, a pisze z innego numeru ponieważ stare urządzenie wpadło do toalety i nie działa. Oszust poprosił o wykonanie przelewu z konkretną kwotą na wskazane w korespondencji konto w celu opłacenia zakupu nowego telefonu – poinformowała asp. szt. Kinga Zamojska-Prystupa z KPP we Włodawie.

Seniorka po dwóch dniach od wykonania przelewu znowu otrzymała prośbę o wsparcie finansowe.

– Kobieta udała się do banku i wykonała przelew ekspresowy na wskazane przez oszusta konto. Kiedy po porannym sukcesie oszust zwrócił się o następny przelew kobieta zadzwoniła do partnera córki w celu weryfikacji kwoty. W rozmowie dowiedziała się że padła ofiarą oszusta – przekazała policjantka.

Łącznie straciła blisko 11 000 złotych.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski