Niezadowolony klient poinformował o swoich zastrzeżeniach Lubelskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. - Pierwsza kontrola po interwencji klienta odbyła się 30 czerwca i wykazała uchybienia techniczne. 12 lipca kolejna wizyta stwierdziła, że poprzednie uchybienia zostały usunięte - mówi Bożena Kess, dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie. - Sanepid nie otrzymał też zgłoszenia od lekarza o zatruciu pokarmowy klienta restauracji - dodaje.
Klient poinformował, że po otrzymaniu pisma z sanepidu napisał 25 lipca mail do restauracji z prośbą o zwrot 12 zł za zamówiony kebab, ale nie otrzymał odpowiedzi.
Spektakl na dziedzińcu Zamku Lubelskiego. Sny o historii i wspólnocie. Wielkie show o dumnym mieście
Magda Gessler w Lublinie. Kolejna restauracja przeszła "Kuchenne rewolucje"? (ZDJĘCIA)
Przedłużenie Bohaterów Monte Cassino w Lublinie. Z wizytą na wielkim placu budowy (ZDJĘCIA Z DRONA)
Miss Chmielaków 2017. Trwają przygotowania do konkursu (ZDJĘCIA)
Jesteśmy też w serwisie INSTAGRAM. Obserwuj nas!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?