Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Krzysztof Żuk zaprezentował film promujący biznesowy Lublin (ZOBACZ i OCEŃ)

EP
kadr z filmu
Ratusz zaprezentował w poniedziałek spot promujący Lublin, jako miasto stworzone dla biznesu. Prezydent Żuk mówił, że to swoista odpowiedź na reklamę Browarów Lubelskich z której miałoby wynikać, że "tu nic nie ma". Film ma trafić wkrótce do biznesowych stacji telewizyjnych. Koszt projektu to ponad 84 tys. zł

- To, co mnie uderzyło w reklamie Browarów, to przesłanie na początku, że tak na prawdę tu nic nie ma - mówił prezydent Krzysztof Żuk. - Korzenie przemysłu w Lublinie były i są - podkreślał.

Ratuszowy Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, który zrealizował materiał przypomniał, że już w czerwcu pojawiło się logo "Lublin. Inspiruje biznes". Spot jest jego uzupełnieniem. - Lublin wchodzi do mocnej ofensywy w pozyskiwaniu inwestorów - podkreślał Krzysztof Komorski, zastępca dyrektora wydziału.

Punktem wyjścia jest unikatowa grafika z 1901 r. przedstawiająca ówczesnych lubelskich przedsiębiorców.
Film nawiązuje bezpośrednio do trzech z nich. Chodzi o Wacława Moritza (właściciel fabryki maszyn rolniczych), Jana Karo (wybitny aptekarz) i Emila Plage (przemysłowiec, który zbudował jedną z największych ówczesnych fabryk w Lublinie).

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski