- To, co mnie uderzyło w reklamie Browarów, to przesłanie na początku, że tak na prawdę tu nic nie ma - mówił prezydent Krzysztof Żuk. - Korzenie przemysłu w Lublinie były i są - podkreślał.
Ratuszowy Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, który zrealizował materiał przypomniał, że już w czerwcu pojawiło się logo "Lublin. Inspiruje biznes". Spot jest jego uzupełnieniem. - Lublin wchodzi do mocnej ofensywy w pozyskiwaniu inwestorów - podkreślał Krzysztof Komorski, zastępca dyrektora wydziału.
Punktem wyjścia jest unikatowa grafika z 1901 r. przedstawiająca ówczesnych lubelskich przedsiębiorców.
Film nawiązuje bezpośrednio do trzech z nich. Chodzi o Wacława Moritza (właściciel fabryki maszyn rolniczych), Jana Karo (wybitny aptekarz) i Emila Plage (przemysłowiec, który zbudował jedną z największych ówczesnych fabryk w Lublinie).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?