- Magda Welc jest niekwestionowaną zwyciężczynią programu i nie ma najmniejszych podstaw do tego by kwestionować wynik głosowania - mówi Karol Smoląg, rzecznik prasowy grupy TVN.
To odpowiedź na skargi widzów, którzy tłumaczyli, że ich telefony "wariowały" i zamiast jednego SMS-a z poparciem dla 12-latki, wysyłały ich kilka. Problemy miały wystąpić u użytkowników Mixplusa oraz Simplusa w sieci Plus GSM.
* "Mam Talent": Magda Welc wygrała!!! KOMENTUJCIE
* Magda Welc z Niedrzwicy w finale Mam talent! WIDEO
* Mam Talent: Magda Welc i UDS w drodze na finał ZDJĘCIA
* Magda Welc i UDS walczą o wygraną
Firma Polkomtel potwierdza te informacje. - W związku z natężeniem ruchu SMS-owego na nr 7322 wykorzystywany dla potrzeb programu "Mam Talent", w trakcie odcinka finałowego nastąpiła chwilowa niemożliwość dostarczenia SMSów wysyłanych przez klientów sieci Plus - tłumaczy Arkadiusz Majewski z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtel S.A.
Zapewnia jednak, że wszystkie sms-y trafiły do TVN przed zakończeniem programu. Rzecznik stacji przekonuje, że żaden z nich nie był dublowany i nie ma mowy o "zniekształceniu" wyniku.
Polkomtel deklaruje przy tym, że osoby, którym z konta ubyło więcej pieniędzy niż wydały mogą się zgłaszać do przedstawicieli operatora. - Klienci sieci Plus, którym w związku z powyższym mogły zostać w sposób nieprawidłowy naliczone opłaty za SMSy kierowane na nr 7322, powinni zgłosić w tej sprawie reklamację. Każda reklamacja zostanie zbadana w trybie indywidualnym - tłumaczy Majewski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?