Przebudowa skrzyżowania Diamentowej z Krochmalną w Lublinie. Estakada nabiera kształtów. Zobacz zdjęcia z drona

RED
Przebudowa skrzyżowania ul. Diamentowej z Krochmalną w Lublinie
Przebudowa skrzyżowania ul. Diamentowej z Krochmalną w Lublinie Adrian Tomczyk
Udostępnij:
Popularne „rondo blacharzy” w Lublinie przechodzi do historii. Trwa przebudowa skrzyżowania ul. Diamentowej z Krochmalną. Wyraźnie widać już m.in. estakadę, która powstaje w ramach inwestycji.

Skrzyżowanie ul. Diamentowej z Krochmalną zmieni się na dwupoziomowe. Estakada umożliwi autom jadącym na wprost przejazd między mostem na Bystrzycy a wiaduktem kolejowym, czyli w ciągu ulic Krochmalna - Diamentowa. Pod estakadą powstanie rondo, gdzie ruch sterowny będzie za pomocą sygnalizacji świetlnej.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, inwestycja zakończy się w kwietniu tego roku. Będzie kosztowała ponad 60 mln zł.

ZOBACZ TEŻ INNE GALERIE:

Co się dzieje na przebudowywanej ul. Wrotkowskiej? Zobacz zd...

Przebudowa ulicy Fabrycznej. Mostu już nie ma. Zdjęcia z drona

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

i
iwa glovacky
Z niecierpliwością czekamy na kolejny (d)efekt Żuka.
W
Wodki
Pytanie mam , ten estakada będzie nad wiaduktem PKP ? I czy wgl jsk zrobią ta estakadę to ten most PKP bd taki rozj.. ? Z góry dzięki za odp
T
Tak
A nie teraz nie zgadzam się. Mam nadzieję że jak skończą tory to tamtędy będzie jeździło 20 towarowych na godzinę plus osoboe i każdy będzie trabil pod twoim blokiem. A drogę i tak zrobią.
L
LU z LC i KR
Ten wiadukt to powinni byli postawić na JP, tu gdzie rondo z Armii Krajowej. Wiadukt w ciągu JP i od razu ruch byłby inny
R
Robol
Czy ktokolwiek wie, kto odebrał te studzienki ? One od początku były po kilka centymetrów niżej niż jezdnia. Szkoda że inspektora nie było na budowie.
k
kierowca
Dlaczego od jesieni ub. roku wykonawca nie buduje nasypu - od wiaduktu kolejowego do nowego wiaduktu ? Odpowiedź jest następująca: bo brak ludzi do pracy. Jak oferuje się nieco ponad 2 tys. to kto przyjdzie do roboty na budowę pracować w sezonie po 10-12 godzin dziennie ?
R
Ryży
Dlaczego to skrzyżowanie w Lublinie jest ważne. Ja uważam, że ważniejsze byłoby te na Al. Racławickich z ul. Sowińskiego.
a
as
To tymczasowa nawierzchnia. Docelowo będzie tam położona inna nawierzchnia. Z resztą widać po wystających studzienkach, że będzie tam położone jeszcze kilka warstw asfaltu.
M
Milk
Mam nadzieję, że nigdy.
W
Wrotków
Do kwietnia tego roku to może skończą łatać fuszerkę z roku poprzedniego. Wstyd dla takiej firmy żeby przez 3 miesiące nie mogli zalać dziur w nowej drodze tylko zgotowali kierowcom armagedon w godzinach szczytu.
T
Tak
Patrząc na dokonania miejskich planistow i stanu powstałych dróg nie oczekuję myślenia w tym projekcie. Cała droga męczenników majdanka wygląda jakby projektowana była po kieliszku i to nie jednym. Gwałtowne zmiany kierunków pasów ruchu., ostre kąty na liniach. Kto to wszystko projektuje i zatwierdza.!!??? Tutaj też. Trzy drogi w jeden punkt a potem zdziwienie że korki będą. Bez wyjazdu w stronę janowskiej/wyzynnej z ronda pod wiaduktem będzie tragedia. Ale żeby to widzieć należy mieć odrobinę wyobraźni przestrzennej której niektórym widać brakuje.
E
Ehh
Bo inaczej korki będą jak zwykle. Zwłaszcza bez obiecanej i planowanej od 40 lat trasy zielonej wzdłuż torów...
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie