Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Już prawie 100 markowych firm z Lubelszczyzny

Tomasz Nieśpiał
Tomasz Nieśpiał
15 edycji i 91 wyróżnionych przedsiębiorstw z województwa lubelskiego – taki jest dorobek projektu „Marka Lubelskie”. - To znak zastrzeżony dla najlepszych firm – mówi wicemarszałek województwa Zbigniew Wojciechowski.

Działają w dziewięciu branżach i są gospodarczą dumą województwa. Chodzi o 91 firm, które w ciągu piętnastu edycji projektu „Marka Lubelskie” zostały wyróżnione znakiem potwierdzającym najwyższy poziom produktów i usług wytwarzanych na terenie Lubelszczyzny.

Jak przypomina Zbigniew Wojciechowski, wicemarszałek województwa lubelskiego „Marka Lubelskie” to symbol jakości, innowacyjności i troski o środowisko. - To znak zastrzeżony dla najlepszych firm – mówi wicemarszałek Wojciechowski.

W gronie wyróżnionych certyfikatem są m.in. Biomed Lublin, Spółdzielnia Mleczarska Krasnystaw, Perła, czy Spomlek. Jak przypomniał wicemarszałek firmy spod znaku „Marka Lubelskie” są promowane na całym świecie przez władze regionu. Tak było m.in. podczas ostatniej edycji EXPO w Dubaju.

– Wszędzie o nich mówimy. Przemawia za tym patriotyzm lokalny, a w tym przypadku patriotyzm gospodarczy. To firmy, które są szanowane ze względu na swoją wysoką jakość i innowacyjność oraz mogą walczyć z najlepszymi firmami w Polsce i na świecie – mówił Zbigniew Wojciechowski, który przypomniał też, że firmy ze znakiem „Marka Lubelskie” zaangażowały się w pomoc dla Ukrainy.

- Zarówno tu w kraju, jak i poprzez eksport darów na Ukrainę. Doceniamy to i będziemy o tym pamiętać – podkreślił wicemarszałek Wojciechowski i zachęcał wszystkich prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego, by zainteresowali się projektem promującym regionalną produkcję i usługi.

Jednym z elementów wspierania firm z certyfikatem „Marka Lubelskie” jest kampania w ramach, której biuro projektu przygotowało spoty promujące przedsiębiorstwa. Firmy z tym znakiem mogły liczyć także na profesjonalne sesje zdjęciowe w swoich siedzibach oraz przygotowanie specjalnego stoiska promocyjnego. Przygotowany został też dwujęzyczny katalog prezentujący dokonania wyróżnionych przedsiębiorstw.

- To odpowiedź na potrzeby marketingowe laureatów projektu „Marka Lubelskie” – tłumaczy Elwira Lorenz, dyrektor departamentu gospodarki i wspierania przedsiębiorczości urzędu marszałkowskiego w Lublinie/ Mamy nadzieję, że te materiały będą także wykorzystane do promowania ich działalności w przyszłości – dodaje dyrektor Lorenz.

„Marka Lubelskie” przyznawana jest przedsiębiorstwom działającym od co najmniej dwóch lat, których produkty i usługi wyróżniają się jakością, innowacyjnością i są wytwarzane na terenie Lubelszczyzny z poszanowaniem środowiska naturalnego. By ubiegać się o przyznanie „Marki Lubelskie” przedsiębiorcy powinni dokonać rejestracji, wypełniając specjalny kwestionariusz dostępny na stronie internetowej programu www.marka.lubelskie.pl. Tam też znajdują się szczegółowe kryteria przyznania certyfikatu.
Projekt "Marka Lubelskie" jest finansowany w ramach marketingu gospodarczego województwa lubelskiego z Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski