Kłopoty z felernym telewizorem

BIEG
Pan Przemysław z Lublina kupił telewizor znanej firmy, ale od początku ma z nim same kłopoty. Już po miesiącu użytkowania odbiornik zaczął się psuć. Kilkakrotne próby naprawienia go w serwisie, zakończyły się fiaskiem.

Na domiar złego, w czerwcu skończyła się gwarancja. Nasz Czytelnik obawia się, że teraz zostanie z bublem, który będzie musiał naprawiać na własny koszt albo wyrzucić na śmietnik.

- Jeżeli po naprawie towaru ujawni się kolejna usterka, można przejść z roszczeń gwarancyjnych na roszczenia w stosunku do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową i żądać wymiany telewizora. Jeżeli jednak minęły 24 miesiące od chwili zakupu, to wszelkie roszczenia ustały i klient nie może żądać wymiany urządzenia - informuje Lidia Baran-Ćwirta, lubelski rzecznik praw konsumenta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie