Na domiar złego, w czerwcu skończyła się gwarancja. Nasz Czytelnik obawia się, że teraz zostanie z bublem, który będzie musiał naprawiać na własny koszt albo wyrzucić na śmietnik.
- Jeżeli po naprawie towaru ujawni się kolejna usterka, można przejść z roszczeń gwarancyjnych na roszczenia w stosunku do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową i żądać wymiany telewizora. Jeżeli jednak minęły 24 miesiące od chwili zakupu, to wszelkie roszczenia ustały i klient nie może żądać wymiany urządzenia - informuje Lidia Baran-Ćwirta, lubelski rzecznik praw konsumenta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?