Prezydent Lublina bierze pod uwagę dwie lokalizacje: Konopnicę i Świdnik. Pas startowy miałby ok. 1,2 metrów. Koszty jednego kilometra są prawie dwukrotnie większe niż drogi. Oprócz pasa konieczne byłoby wybudowanie wieży i zakup niezbędnych urządzeń.
- Trudno dziś powiedzieć ja w przyszłości rozwinęłaby się ta inwestycja. Być może któryś z przewoźników zainteresowany byłby budową portu lotniczego - mówi Bryłowski.
Zdaniem włodarza miasta pas startowy jest konieczny przy połączeniach choćby z Niemcami czy Ukrainą.
Poza tym w głównych planach rozwoju Lublina do 2000 roku miasto m.in. zamierza intensywnie zająć się terenami w okolicy ul. Dzierżawnej i Wapiennej.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?