Wędliny stare i świeże „na zakładkę” w Stokrotce. Klientka skarży się na obsługę sklepu

  • Kurier Lubelski

Piotr Nowak

Plasterki zleżałej wędliny pomiędzy świeżymi porcjami. Na oszukiwanie klientów skarży się nasza Czytelniczka. Stokrotka odpowiada.

Klientka prosi o wędlinę, ekspedientka kroi ją w plasterki a później „dorzuca ochłapy innej, zleżałej, cuchnącej wędliny i wkłada je pomiędzy te ładne, świeże plasterki” – skarży się pani Zuzanna. Z relacji naszej Czytelniczki wynika, że to zdarzenie miało miejsce 17 stycznia w sklepie przy ul. Ułanów w Lublinie.

- Wyglądało to tak: poprosiłam o 15 dag schabu w majeranku. Leżał duży, ładny kawał wędliny (na zdjęciu), pani kroi w plasterki, pakuje i odchodzę do kasy. Wszystko w porządku do czasu, gdy rozpakowuję wędlinę w domu. Okazuje się, że pomiędzy czterema plastrami faktycznie świeżo ukrojonymi ukryte są stare, cuchnące, w innym kolorze i w znacznej ilości plastry z innego kawałka – relacjonuje pani Zuzanna.

Ponieważ nie była to pierwsza tego typu sytuacja, postanowiła zareagować.

- Wróciłam do sklepu z reklamacją, na co pani ekspedientka nie okazała żadnej skruchy. Wręcz przeciwnie śmiała się i wydawało się, że świetnie się bawi tłumacząc się przy swojej kierowniczce w ten sposób, że kroiła z wcześniejszego kawałka, który się skończył, więc dokroiła kilka plasterków z nowego. Tylko tam w ladzie chłodniczej dla klientów nie leżał żaden inny kawałek, tylko ten jeden, z którego poprosiłam o ukrojenie – opisuje klientka Stokrotki i dodaje:

- Takie zachowanie wskazuje na bezczelne traktowanie i ogłupianie klientów. Ekspedientka nawet nie poczuwała się do winy a i kierowniczka zdawała się nie widzieć problemu. Żenujące zachowanie obu pań jest dla mnie powodem do ostrzeżenia innych klientów, by zwracali baczną uwagę na to co się nam wciska i mieli odwagę mówić głośno o takich rzeczach i wytykać nieuczciwych przedsiębiorców – czytamy w liście przesłanym na adres redakcji.

O sytuacji poinformowaliśmy Stokrotkę. - Pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację – odpowiada Urszula Skałecka, rzecznik sieci sklepów.

Zastrzega, że do jakości mięs, wędlin i najwyższego standardu obsługi klientów Stokrotka przykłada ogromną wagę.
- W stosunku do pracownika, który w opisany przez państwa niewłaściwy sposób obsłużył klienta, zostaną wyciągnięte konsekwencje, a pozostały personel tego sklepu zostanie ponownie przeszkolony – informuje Skałecka.

Dodaje, że właściciel sklepu franczyzowego Stokrotka w Lublinie przy ul. Ułanów prosi o kontakt poszkodowanego klienta, którego chciałby osobiście przeprosić za zaistniałą sytuację.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

05.10.2018, 19:49

Wielkie otwarcie Stokrotki w Krasnymstawie a raczej zamiana Aldika w Stokrotkę, a sprzedają stare i śmierdzące żeberka. Gdybym mieszkała blisko sklepu to wróciłabym tam żeby oddać to mięso. Nie polecam tego sklepu!!!!!!

26.09.2018, 14:23

Dokładnie !!!! w aldiku nigdy nie trafiła mi się taka sytuacja co ostatnio NOTORYCZNIE w stokrotce.

26.09.2018, 14:13

Nie raz już kupiłam A to mięso A to śmierdząca wędline.raz zwróciłam i oddali pieniądze ale to nie zmienilo żadnego faktu że w dalszym ciągu sprzedają cuchnace mięso.dlatego przestanę robić tam zakupy bo mam serdecznie dość.zastanawiam się jak te ekspedientki które stoją za tymi latami wytrzymują ten smród!!!!!!!!!!!

18.09.2018, 09:38

To przykre ze stokrotki pociągnęły w dół aldiki. Tam było drożej ale jakoś bez żadnych zarzutów

29.05.2018, 13:05

No to kiepsko pani liczyla i wydawala skoro miala takie manka

02.02.2017, 09:31

Ja jako były rozwoziciel towaru wędlin i mięsa po stokrotkach ODRADZAM kupowania tego gówna !!! Jak chcecie żeby pikawa dłużej pulsowała :) i zapewne w innym marketach tez rewelacji nie ma :)
Lepiej kupić świniaka i samemu zrobić wędliny i wtedy wiecie że jecie mięso a nie trucizne !

30.01.2017, 23:35

Kochani moi!! Byłem pracownikiem tej sieci. Prawda nie do końca leży po stronie klienta ponieważ sam producent kantuje sklepy w dostawach, o czym sklepy nawet nie wiedzą Przykład - do mojego sklepu wjeżdżały filety, wątróbki itd. wszystko w pojemnikach zasypane lodem, z auta gdzie temperatura była ujemna, zgodnie z zasadami, daty bez zarzutu. Podczas przyjmowania towaru panie nie miały żadnych zastrzezeń. Dopiero gdy mięso było wyjęte z pojemników i dostały się do bonety na sklepie, gdy nieco odtajały wydawały okropny zapach. Klinet który kupił od razu zapewne w domu wyczuł, inny zapewne przy zakupie. Sprawa została zgłoszona i jak się okazało producent wypychał stare mięso, nabijał daty w terminie i wypychał na sklepy. W bardzo niskiej temperaturze nie czuć że coś jest nie tak. Niestety żaden pracownik nie będzie wąchał każdego towaru przed sprzedaniem bo to paranoja. Wy Drodzy Klienci musicie też zrozumieć że nie zaswsze jesteście okradani na bezczelnego i oszukiwani. czasem nawet sprzedawca nie jest winien. Wiele razy byłem świadkiem kiedy to starsze panie kradły mięso czy wędliny, upychając je w płaszczach czy wykładając z koszyka część, część zostawiając w koszyku, kopiąc go pod kasą a potem w ten koszyk wrzucając towar z taśmy... Widziałem jak matki upychały w wózkach pod dzieci towar za który nie płaciły. Nie ma co tak wyświęcać klientów bo sami czasem są okropni. Stałem kiedyś przed pracą w kolejce do bankomatu, stały dwie panie (+50) i rozmawiały, jedna się żaliła że ćwiartki kupiła i zepsuły się bo nie wyjeła ich z torby bo zapomniała, na co druga jej rady udzieliła - ''kup nowe, podmień w domu, przynieś i powiesz że takie ci sprzedali, jak tak robie'' Miałem reklamacje gdzie klient robił aferę że został mu sprzedany towar zepsuty a on paragonu nie ma bo nie musi mieć. Tylko że takim towarem akurat mój sklep nie handlował (polędwiczki to były). Wiele razy klient przynosił paragon że mu resztę zle wydali, tyle tylko że paragon był a to z innej sieci, a to znów że miał doliczone coś czego nie kupił, tyle że przyszedł po kilku dniach. Kto z was Drodzy Klienci uwierzył by takiemu klientowi ? Starsza pani przyszła z reklamacją cukierków, kupiła coś ponad pół kilo, przyniosła je oddać bo ''były niedobre'', tyle że kupiła ponad pół kg a przyniosła ze 30dkg. Jak tłumaczyła zjadła resztę bo liczyła że któryś będzie dobry.
Odkąd handel istnieje obie strony, i kupującu i sprzedający świadomie czy nie robią błedy. Nie ma się co wybielać i wołać SKANDAL Drodzy Klienci bo czasem sami nie jesteście uczciwi.
Pomyślcie nad tym... ;)

25.01.2017, 14:59

dwukrotnie w tym sklepie ta sama pani zawyżyła mi cenę najtańszych parówek z 7,50 na 17,90 (kiełbasa) . Na zwróconą uwagę wzruszyła jedynie ramionami i raczyła nabić właściwą cenę.

24.01.2017, 17:51

a jak nie to mam odwagę zwrócić uwagę a nie lecieć na skargę, nie podoba się się - nie przychodzę sklepów teraz jest pod dostatkiem

24.01.2017, 17:48

a ten co najniżej zawsze dostaje po uszach albo musi świecić oczami i skakać wokół klienta (wielkiego łaskawcy bo po zakupy przyszedł)

24.01.2017, 17:45

też zaczniecie kombinować - mrożenie , pasztety i inne historie. Jemy takie paskudztwo ze wam się w głowach nie mieści a zawsze obrywa ten kto najniżej

24.01.2017, 17:41

ototot chodzą , szukają wczorajszego dnia w tym ssklepie. mają piątala a chcą wszystko z górnej półki albo przychodzi po 5 dag wędliny prawie jak ty już sklep zamykasz. Wielce klient. Cały dzień siedzi w domu (dweotka/bezrobotny) i ocknie się że on jednak chce parówkę.
Chcesz prima sort leć do K******su

24.01.2017, 17:24

Każdy klient powinien raz w swoim życiu stanąć za kasą najlepiej w jakimś sklepie z dużym przemiałem. Fakt płacąc za coś wymagamy żeby było prima sort a jeśli chodzi o spożywkę to ma być świeże. Jakiego byś nie miał pomysłu to i tak szef wie najlepiej i ma być tak jak on chce tak wiec...
utarg ma być na 150 % normy i zero strat a ty świeć oczami przed klientem...

22.01.2017, 06:44

W innych stokrotkach to samo nieswieze wedliny leza i pakuja miedzy swieze

21.01.2017, 13:59

Okrawek wedlin nie można już sprzedawać w sklepach i jest to wymóg unii

21.01.2017, 10:59

Wedliny odwrócone od klienta. Na nich ochłapy sine i zeschnięte. Jak prosisz o pokrojenie z kawałka odwróconego , to słychać sapanie . Jak kiedyś w sklepie na Lipowej. Tam zawsze między polędwicą można było znaleźć niespodziankę w postaci boczku, na przykład.
Ale to szkoła z czasów kiedy to ekspedientka zawsze miała rację.

20.01.2017, 20:00

Pracowałam w stokrotce i nigdy tam nie wróce. Syf, kiła i mogiła. Chamstwo takie że głowa mała. Zawsze miałam manko w mcu ok.150zł, przez kilka miesięcy. Gdzie teraz pracuję w innym sklepie i nie miałam żadnego manka. Praca po godzinach! Wykorzystywanie do upadłego. Nie było kiedy wyjść do toalety! W ndz po 12 godzin! Na stojąco przy kasie! Trzeba było błagać o przerwe po 8h! Nigdy tam nie wróce nawet jako klientka!

20.01.2017, 15:29

pewnie świnkę masz w kuchni,a wędzarnię w łazience.Superrrr sprawa!

20.01.2017, 15:26

przy ul.Ułanów,a już koniecznie brać paragon i go dokładnie sprawdzić z zakupami!Jedna z kasjerek paragon zostawia daleko od zakupów,dopiero na pytanie o paragon podaje go.W tym sklepie są częste oszustwa na wadze lub w ilościach sztuk towarów pakowanych zawsze na niekorzyść klienta.Wiem to ponieważ bardzo często robię tam zakupy.Kilkakrotnie mnie tam oszukano,a reklamacje zbywane są śmiechem robiąc ze mnie oszusta.

20.01.2017, 14:14

nie pochlebiaj sobie zaKODowana szujo

20.01.2017, 14:09

...praktyki natychmiast by przestały mieć miejsce . Tyle że tu panuje sitwa biznesowo- urzędnicza a w tej Q*** Qrwie łba nie urwie.
Wprawdzie mamy i Państwową Inspekcję Handlową i Sanepid i Rzecznika Praw Konsumenta i Państwową Inspekcję Pracy i jeszcze król Belzebub wie kogo a jak coś do czego to w walce ze zmanierowanym i żarłocznym Lewiatanem jako klienci pozostajemy osamotnieni - taka jest prawda. Utrzymujemy ordy urzędników nie otrzymując nic w zamian.

20.01.2017, 13:53

obiecuję że nie bedę po tobie płakał

20.01.2017, 13:09

nigdy nie kupuję wędliny w żadnych Stokrotkach i tym podobnym marketom........................sama robię w domu!!!! mam przepisy i są pycha!!!!!

20.01.2017, 13:02

to wtedy będziemy kupować po 45 zł / kg a nie jak piszesz po 9.99 zł
Żeby kawałek salcesonu w Biedronce kosztował 15 zł/kg chociaż zrobiony jest z pośledniego mięsa jakim jest głowizna i podgardle ?. Nienasycona, zamorska gadzina Lewiatan gnębi polskie rodziny tak jak to opisane jest w wizjach Josefa Owadii . Ten mówi że goja trzeba traktować jak osła - dać mu zadaszenie aby nie zmókł i jedzenia aby mógł pracować na Żyda .
i czy tak nie jest ? , chociaż z tym zadaszeniem to też problem.
28 lat minęło a my ciągle zarabiamy w ciągu dnia na 1 kg wołowej ligwy a Niemiec który przegrał wojnę tylko godzinę.
Widzicie jak to działa - póki nie było 500 + to pampers dla dziecka kosztował pomiędzy 75 gr
do maks. 90 gr/szt a teraz w L`Eclerc już 1.10 zł ....tak to u Lewiatanów działa i jak matka ojciec z dzieckiem nic z tego nie mieli tak i mieć nie będą bo Lewiatany znajdą sposób aby im ten łaskawy grosz wyszarpnąć.

20.01.2017, 12:37

bo co się odezwiesz to widać, słychać i czuć żeś ograniczony.
zastanów się kto zwierzętom takim jak koty czy psy daje solony pokarm.
Takie okrawki to możesz żreć sam i nawet jak ci wątroba strzeli to mała strata a zwierzę będzie cierpiało.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3