Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wsparcie dla lokalnego biznesu. Akcja „Kupuj, co polskie” nabiera rozmachu

AIP
Od kilku dni wszystkie polskie produkty, które najczęściej trafiają do koszyków klientów: m.in. owoce, warzywa, mięso, wędliny i nabiał, posiadają specjalną naklejkę, przypominającą, że produkt został wyprodukowany lub przetworzony na krajowym rynku.
Od kilku dni wszystkie polskie produkty, które najczęściej trafiają do koszyków klientów: m.in. owoce, warzywa, mięso, wędliny i nabiał, posiadają specjalną naklejkę, przypominającą, że produkt został wyprodukowany lub przetworzony na krajowym rynku. Łukasz Kaczanowski/Polska Press
Coraz więcej dużych graczy na polskim rynku deklaruje aktywną politykę wspierania rodzimych produktów i producentów oraz rolników.

. Z akcją „Kupuj, co polskie” ruszyła właśnie popularna sieć sklepów „Biedronka”.

Od kilku dni wszystkie polskie produkty, które najczęściej trafiają do koszyków klientów: m.in. owoce, warzywa, mięso, wędliny i nabiał, posiadają specjalną naklejkę, przypominającą, że produkt został wyprodukowany lub przetworzony na krajowym rynku.

- Od 25 lat aktywnie wspieramy polskich producentów i tworzone przez nich kolejne miejsca pracy. Dziś współpracujemy z ponad tysiącem polskich dostawców, rolników i przetwórców – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji „Biedronki” – Akcja „Kupuj, co polskie” przypomina zatem tylko o tym, co robimy od lat i pokazuje klientom na ich paragonach, jak dzięki zakupom wspierają polską gospodarkę - dodaje.

Wsparcie dla lokalnego biznesu. Akcja „Kupuj, co polskie” nabiera rozmachu
Andrzej Banaś / Polska Press

Sieć promuje te produkty, które są wytwarzane, przetwarzane, kompletowane w naszym kraju, ich produkcja tworzy w Polsce miejsca pracy lub wspiera gospodarkę. Akcja już przyniosła imponujący wynik: od 27 sierpnia do 3 września klienci sieci „Biedronka” wsparli polską gospodarkę, kupując produkty o wartości niemal 830 mln zł. Obecnie od polskich producentów pochodzi 93 proc. wszystkich produktów, sprzedawanych w ponad 3 tys. sklepów sieci „Biedronka”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wsparcie dla lokalnego biznesu. Akcja „Kupuj, co polskie” nabiera rozmachu - Strefa Biznesu

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski