Zamów przez internet i odbierz w sklepie. To pomysł Stokrotki na ograniczenie kolejek

Piotr Nowak
Piotr Nowak
mat. nadesłane
Sieć Stokrotka uruchomiła e-sklep. Za jego pośrednictwem mieszkańcy Lublina mogą zrobić zakupy przez internet i odebrać je w sklepie przy al. Spółdzielczości Pracy. Ma to zmniejszyć kolejki i zwiększyć bezpieczeństwo klientów.

- Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa, poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami. Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki.

Zakupy na stronie internetowej Stokrotki można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w supermarkecie na terenie Galerii Olimp w Lublinie. Klient może zapłacić za zakupy w chwili składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową. Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.

E-sklep i odbiór zakupów w markecie przy al. Spółdzielczości Pracy to pilotażowy program. Wkrótce podobna usługa będzie dostępna też w sklepach Stokrotki zlokalizowanych w innych miastach.

To kolejne działania sprzedawców związane ze zbliżającymi się świętami, epidemią koronawirusa i obostrzeniami wprowadzonymi przez rząd. Zgodnie z wytycznymi ministra zdrowia, od godz. 10 do 12 w sklepach mogą przebywać jedynie seniorzy. Większość sklepów wydłużyła godziny działalności. Od wtorku do piątku całą dobę będą czynne Biedronki. Do piątku włącznie lubelski Kaufland będzie czynny od godz. 4 do godz. 3 następnego dnia. Lidle są otwarte od godz. 6 do 24, supermarkety Auchan - od godz. 6.30 do 21, E.Leclerc przy ul. Zana – od godz. 7 do 24.

Nie tylko wędlina z Lublina
Kolejki przed sklepami, ograniczenie liczby osób w marketach i strach przed zarażeniem. To zniechęca wiele osób do zakupów. Coraz więcej decyduje się na zakupy bez wychodzenia z domu.

- Telefony nie przestają dzwonić. Czasem w biurze zostaje jedna, dwie osoby i nie nadążają z odbieraniem dzwoniących telefonów – przyznaje Michał Staniszewski, właściciel hurtowni Wędlina z Lublina. Firma dostarcza pod drzwi klienta wieprzowinę, wołowinę, drób, pieczywo i wyroby garmażeryjne od lokalnych producentów. Początkowo współpracowała głównie z restauracjami, ale kilka tygodni temu hurtownia uruchomiła dowóz na telefon i sklep internetowy z żywnością.

Asortyment został rozszerzony m.in. o kasze, makarony, jajka, kawy, herbaty i inne produkty. We wtorek powiększy się jeszcze o świeże warzywa i owoce. Możliwa jest płatność kartą, Blikiem, przedpłatą lub gotówką w momencie dostawy.

Strefa Biznesu: Takie plany mają pracodawcy. Co czeka rynek pracy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie