Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zbyt długie oczekiwanie na drzwi

Piotr Olejarz
25 sierpnia tego roku pani Jadwiga z Lublina podpisała z firmą BAS umowę na wykonanie i montaż drzwi zewnętrznych. Tego samego dnia wpłaciła zaliczkę, aby jej zamówienie mogło zostać zrealizowane.

- Według umowy, drzwi miały być zamontowane w okresie do ośmiu tygodni od daty jej podpisania i wpłacenia zaliczki - informuje nasza Czytelniczka.

4 listopada pani Jadwiga dopłaciła pozostałą część kwoty. - Na zakup drzwi musiałam wziąć pożyczkę, ale chciałam, by służyły mi przez lata, dlatego wybrałam właśnie ten produkt.

W listopadzie do drzwi pani Jadwigi zapukali pracownicy firmy. - Wszystko byłoby w porządku, ale zamiast drzwi lewych przywieziono prawe - relacjonuje. - To duża firma. Jak mogło dojść do takiej pomyłki? - żaliła się kobieta.

Po naszej interwencji przedstawiciele firmy obiecali jak najszybciej rozwiązać ten problem. I jak się okazuje dotrzymali słowa. Drzwi zostały zamontowane w sobotę.

Długie oczekiwanie na zamówiony towar było wynikiem pomyłki pracownika. - Osoba, która zajmowała się realizacją tego zamówienia, błędnie zapisała szczegóły. Z tego powodu przygotowaliśmy drzwi otwierające się odwrotnie niż były potrzebne. Produkt musieliśmy wykonywać więc od nowa - tłumaczy Juliusz Barański, prezes firmy BAS.

Pani Jadwiga może liczyć także na upust w wysokości ok. 10 proc. - Nie ukrywamy, że to nasz błąd. Z tego powodu chcemy zrekompensować klientce tak długie czekanie - deklaruje prezes Barański.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski