MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dekodera wyglądał od kilku miesięcy

Joanna Biegalska
Zbigniew P.: - Dopiero po interwencji Kuriera  udało mi się porozumieć z Cyfrą
Zbigniew P.: - Dopiero po interwencji Kuriera udało mi się porozumieć z Cyfrą Małgorzata Genca
Na początku grudnia 2009 r. lublinianin Zbigniew P. podpisał aneks do umowy z Cyfrą Plus, który gwarantował mu wypożyczenie dekodera cyfrowego model 500 GB. Urządzenie umożliwia odbiór obrazu w wysokiej rozdzielczości. Ponieważ zabrakło dekoderów w punkcie obsługi klienta przy ul. 1 Maja w Lublinie, nasz Czytelnik zapisał się na listę oczekujących. Mijały miesiące, a dekodera nie otrzymał. Dopiero po naszej interwencji, we wtorek oczekiwany od dawna sprzęt trafi do pana Zbigniewa.

- Przez kilka miesięcy byłem zwodzony. Czekając na dekoder, straciłem możliwość oglądania promocyjnie emitowanego do końca lutego kanału HBO w jakości HD oraz innych atrakcyjnych kanałów - nie ukrywa zawodu nasz Czytelnik.

Przedstawiciele Cyfry Plus wyjaśniają, że problemy z uzyskaniem dekoderów wynikały z faktu, że ich producent nie zrealizował na czas całości zamówienia. Zbiegło się to na dodatek z dużym zainteresowaniem tego typu sprzętem.

- Z tego powodu zagwarantowaliśmy wszystkim abonentom dekodery SD, które umożliwiały odbiór programów i realizację umowy - tłumaczy Katarzyna Her-Czerwieniec z Biura PR Canal+ Cyfrowy. - Pan Zbigniew był informowany o opóźnieniu, kiedy przedłużał z nami umowę i zgodził się na zaproponowane warunki.

Jak zastrzega Katarzyna Her-Czerwieniec, pan Zbigniew poinformował Cyfrę Plus, że we własnym zakresie prowadzi rozmowy z dystrybutorem na temat wcześniejszej wymiany sprzętu na docelowy. Dlatego wcześniej nie podejmowano żadnych interwencji w tej sprawie.

- Mogliśmy zainterweniować dopiero po otrzymaniu od klienta reklamacji - dodaje przedstawicielka operatora.- Gdy tylko okazało się, że dystrybutor nie jest w stanie za-gwarantować dekodera PVR we wcześniejszym terminie, nie-zwłocznie zarezerwowaliśmy go dla klienta.

Dekoder czeka już na odbiór w umówionym punkcie serwisowym, a jako rekompensatę anulowano panu Zbigniewowi abonament za jeden pełny miesiąc dostępu do platformy, dostał także dodatkowe rabaty.

- Nie wiem, dlaczego dopiero po interwencji Kuriera udało się tak z dnia na dzień dojść do porozumienia z Cyfrą - zastanawia się nasz Czytelnik. - O tym, że od miesięcy starałem się o odbiór dekodera, który zamówiłem, świadczy bogata korespondencja z Działem Relacji z Abonentami. Zastanawiam się, jakie są warunki rozdzielania sprzętu, bo mój znajomy, który w połowie stycznia również podpisał podobny aneks do umowy, dekoder dostał natychmiast. Tymczasem mnie wciąż zbywano mailami.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski