- Oferta platformy mnie satysfakcjonuje i nie mam zamiaru zmieniać operatora. Ale od dwóch miesięcy nie widziałem swoich faktur. Od czasu do czasu wypożyczam filmy w usłudze VoD, więc z miesiąca na miesiąc kwota do zapłaty się zmienia - informuje nasz Czytelnik.
Pan Michał zapewnia, że aktualna faktura i tym samym kwota do zapłaty nie widnieje zarówno z zakładce "Płatności" w menu jego dekodera, jak i internetowym biurze obsługi klienta. - Ostatnia faktura, jaką mogę podejrzeć, jest z listopada - mówi abonent.
Nasz Czytelnik zauważył, że początek jego kłopotów z fakturami zaczął się po wymianie starego dekodera na nowy model "turbo". - Może ma to jakiś związek - zastanawia się pan Michał.
- Po ostatniej synchronizacji baz, rozwiązania systemowe związane z satelitarną dystrybucją faktur na dekodery "n" działają poprawnie - nie ma wątpliwości Marta Oświecińska, specjalista ds. promocji i PR ITI Neovision, operatora platformy. I zaraz dodaje: - Telewizja nowej generacji "n" nie odnotowuje znaczącej liczby zgłoszeń spowodowanych faktem ich niedostarczania.
Jak tłumaczy, przypadki zakłóceń w tym zakresie mogą się wiązać z "bardzo specyficznymi zwyczajami konsumpcji telewizji przez klientów" i mają charakter nieliczny.
- W takim przypadku, telewizja "n" kieruje do abonenta faktury drogą przesyłki pocztowej - zauważa.
- Abonent zawsze może również sam zamówić dostarczanie faktur drogą listową poprzez kontakt z naszym Centrum Abonenta, telefonicznie (801 05 55 05, 12 294 78 00) lub mailowo ([email protected]) - informuje Marta Oświecińska.
W mailu należy podać dane umożliwiające identyfikację zgłoszenia - numer abonenta, numer umowy lub PESEL oraz hasło literowe lub cyfrowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?