Zablokowanie konta Lubelski Rower Miejski
Z redakcją Kuriera Lubelskiego skontaktował się Czytelnik, który często korzysta z miejskich rowerów. Pan Grzegorz w tym tygodniu także chciał wypożyczyć rower, by z pracy wrócić do domu. Niestety zapomniał PIN-u i po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu na aplikacji pojawiła się informacja, że jego konto zostało zablokowane.
- Od razu zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o odblokowanie mojego profilu. Oczywiście zostałem wylegitymowany, a konto zostało odblokowane. I właśnie w tym momencie pojawia się cały absurd sytuacji. Kobieta pracująca na infolinii poinformowała mnie, że na przyszłość muszę uważać i zapamiętać PIN, ponieważ po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu kodu LRM nakłada na klienta opłatę 100 złotych za odblokowanie konta. Na początku myślałem, że to żart, niestety taki zapis podobno istnieje w regulaminie. Nie rozumiem, jak można zostać ukaranym finansowo za zapomnienie kodu do aplikacji. Moim zdaniem to zdecydowanie zniechęcanie mieszkańców - zaalarmował Czytelnik Grzegorz.
W związku z tym skontaktowaliśmy się z Urzędem Miasta Lublin, który odpowiada za zapisy w regulaminie Lubelskiego Roweru Miejskiego.
- W regulaminie nie ma ujętej kary za trzykrotne błędne wpisanie pinu oraz blokowania konta użytkownika z tego tytułu. Regulamin systemu Lubelskiego Roweru Miejskiego obowiązuje od 15 maja i wskazuje konkretne sytuacje, w których następuje blokada konta klienta - informuje Justyna Góźdź z Urzędu Miasta.
W związku z tym nasz Czytelnik najprawdopodobniej został wprowadzony w błąd przez panią pracującą na infolinii.
- Jeżeli użytkownik otrzymał taką karę najlepiej, aby skontaktował się z operatorem mailowo [email protected] lub telefonicznie 814774774, wtedy będziemy mogli pomóc i wyjaśnić sprawę - dodaje Góźdź.
Należy jednak pamiętać, że każdy użytkownik Lubelskiego Roweru Miejskiego, w momencie zakładania konta, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu i przyjętego cennika.
- Operator zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego zablokowania konta klienta, w systemie LRM, w przypadku nieprzestrzegania warunków korzystania z rowerów LRM - czytamy w regulaminie.
Zgodnie z cennikiem LRM w przypadku trzykrotnej blokady konta użytkownika, w okresie 30 dni, przewidziana jest opłata dodatkowa w wysokości 100 zł.
W jakich przypadkach blokada może zostać nałożona na klienta?
- gdy nie uzupełnił danych osobowych,
- gdy po wypożyczeniu roweru przez klienta rower zaginął,
- gdy zalega z płatnościami,
- gdy wykorzystuje rower niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- gdy pozostawia rower niezabezpieczony.
Dodatkowo stałe zablokowanie konta klienta uniemożliwia w przyszłości założenie kolejnego konta oraz jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy z klientem z jego winy.
- Lublinalia w browarze perła. Zobacz jak bawili się studenci drugiego dnia
- Lublinalia dzień trzeci: na scenie wystąpił Young Igi a także Kult. Zobacz zdjęcia
- Kibice na meczu żużlowców Motoru z Wilkami. Część II
- Nawet pogoda nie popsuje humorów kibicom Motoru! Zobacz fanów na meczu z Wilkami
- Food trucki zaparkowały pod felicity. Zobacz zdjęcia
- Zabawa w zielonym sercu miasta. Trwa II festiwal przyrody. Zobacz zdjęcia
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?