Oznacza to, że inwestor, czyli w tym wypadku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad może dysponować terenami pod przyszłą drogę. I przekazać je wykonawcy aby rozpoczął roboty.
– Inwestycja rozpocznie się od wycinki drzew oraz wykonania prac geodezyjnych. Prace przy budowie samej trasy powinny ruszyć wiosną przyszłego roku – mówił Krzysztof Nalewajko, rzecznik lubelskiego oddziału GDDKiA.
Koszt budowy tego odcinka ekspresówki do Warszawy to 270, 8 mln zł. Prace wykona firma Mota Engil Central Europe.
- Kierowcy z tego fragmentu trasy ekspresowej skorzystają przed wakacjami 2019 roku - zapowiedział Nalewajko.
S17 będzie miała dwie jezdnie, każda z dwoma pasami ruchu. Nowa trasa powstanie obok tej, z której korzystają kierowcy (po lewej stronie jadąc w kierunku Warszawy). Nawierzchnia jezdni – co jest nowością na Lubelszczyźnie – ma być wykonana z betonu.
GDDKiA zapowiedziała, że z całej trasy ekspresowej, która ma połączyć Lublin z Warszawą kierowcy zaczną korzystać pod koniec 2019 r.
Manifestacja w Lublinie. Protestowali przeciw działaniom PiS (WIDEO, DUŻO ZDJĘĆ)
Nowy przewoźnik w Lublinie. W jego autobusach zapłacisz za bilet kartą (ZDJĘCIA, WIDEO)
Odsłonięto mural przy Tarasach Zamkowych. Tak upamiętnimy społeczność lubelskich Żydów
Protest pocztowców w Lublinie. Chcą podwyżki i lepszych warunków pracy (ZDJĘCIA, WIDEO)
Lublin na amatorskim nagraniu z 1996 r., a na nim m.in.: rondo przy Bramie Krakowskiej (WIDEO)
Jesteśmy też w serwisie INSTAGRAM. Obserwuj nas!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?